ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : New Avenues in Opinion Mining and Sentiment Analysis


عنوان اصلی فارسی مقاله: روش‌های جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات.


مرتبط با رشته : روانشناسی


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

_______________________________________
بخشی از ترجمه:
عقاید دیگران در موقع تصمیم‌گیری یا انتخاب یک گزینه از میان چندین گزینه می‌تواند بسیار حیاتی باشد. وقتی این گزینه‌ها حاوی منابع ارزشمند باشند (برای مثال صرف زمان و هزینه برای خرید محصولات یا سرویس‌ها)، مردم اغلب به تجربیات قبلی خود تکیه می‌کنند. قبلاً منابع مهم اطلاعاتی، دوستان و مجلات و وبسایت‌های تخصصی بودند. حالا وب‌ اجتماعی ابزار جدیدی برای ساخت و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها با افراد متصل به شبکه‌ی جهانی وب فراهم می‌کنند. انجمن‌ها، بلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های اشتراک محتوا به مردم در اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید کمک می‌کند. این اطلاعات ساختیافته نیستند اما بخاطر اینکه برای مصارف انسانی تولید شده‌اند، قابل پردازش توسط ماشین نیستند. دریافت عقاید عمومی درباره‌ی رویدادهای اجتماعی، فعالیت‌های بازاریابی و اولویت‌های محصول، علاقه‌ی جوامع علمی و جهان تجارت را به خود جلب کرده است. زمینه‌های ادغام شده‌ی حاصل عقیده کاوی و تحلیل احساسات است. با وجود اینکه این دو عبارت معمولاً به جای یکدیگر استفاده می‌شوند عقیده کاوی و تحلیل احساسات به ترتیب روی تشخیص تمایلات و درک احساسات تمرکز دارند. به دلیل اینکه شناسایی احساسات برای تشخیص تمایلات استفاده می‌شود با این حال دو زمینه معمولاً زیر یک چتر ترکیب می‌شوند و حتی به عنوان هم معنی از آن‌ها یاد می‌شود. هر دو از تکنیک‌های داده کاوی و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای کشف، بازیابی و استفاده از اطلاعات و عقاید در شبکه‌ی جهانی وب استفاده می‌کنند. 
احساس و عقیده کاوی از زبان طبیعی، چالش برانگیز است زیرا نیاز به درک عمیقی از قوانین آشکار و ضمنی، منظم و نامنظم و نحوی و معنایی زبان دارد. تحقیقات تحلیل احساسات با مشکلات حل‌ نشده‌ی NLP دست و پنجه نرم می‌کند: وضوح هم ارجاعی، کنترل نفی، وضوح تکرار و وضوح حساس به کلمه. عقیده کاوی یک مسئله‌ی بسیار محدود NLP است زیرا سیستم فقط نیاز به درک احساسات مثبت و منفی از هر جمله و موجودیت‌ها و موضوعات مقصد دارد. بنابراین تحلیل احساسات یک فرصت برای محققان NLP است تا پیشرفت در همه‌ی زمینه‌های NLP و تأثیر عملی را ملموس‌تر کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


قسمتی از مقاله انگلیسی

In  another  work,  Ellen  Riloff  andJanyce  Weibe  reduced  text-analysisgranularity  to  the  sentence  level  byusing the presence of opinion-bearinglexical  items  (single  words  orn-grams)  to  detect  subjective  sen-tences.13Soo-Min  Kim  and  EduardHovy,  instead,  used  semantic  framesthat  identified  sentimental  topics  (ortargets).14Reviewers  tend  to  adhereto being either subjective or objective,and  that  creates  continuity  amongadjacent  sentences.  Hence,  other  re-searchers collectively classify docu-ments  by  assigning  preferences  forpairs of nearby sentences.