ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

۱۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود ترجمه مقاله اهمیت شبکه های شخصی و گسترده جهت روند کارآفرینانه

عنوان فایل ترجمه فارسی:  اهمیت شبکه های فردی و اجتماعی برای فرایند کارآفرینانه.
عنوان نسخه انگلیسی: Personal and extended networks are central to the entrepreneurial process
مرتبط با رشته :علوم اجتماعی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۰ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
Extended Networks
Personal networks are constructed from the viewpoint of a particular individual; extended networks are the collective result when interconnected personal networks are examined. Within firms, extended networks consist of all the relations between owners, managers, and employees, as they are structured by patterns of coordination and control. Between firms, extended networks consist of relations between all the members of each firm who fill boundary-spanning roles. Given a bounded system-within a single organization or a set of many organizations-we construct a network by identifying all the relations (of whatever type) between people within the boundaries. The logical shift from personal networks

قسمتی از ترجمه مقاله
از نقطه نظر متخصصان، ایجاد شبکه به عنوان ابزار مفیدی برای کارآفرینانی می باشد که می خواهند حیطه فعالیت خود را گسترش داده و از زمان حداکثر استفاده را ببرند. به هر حال، راهنمایی های مربوط به ایجاد شبکه کافی نمی باشد. ایجاد شبکه ممکن است منجر به تلاش های بی ثمر و زمان بر شده و شرکت کنندگان موجود را بسیار دلسرد کند). از دیدگاه نظری، ضروری می باشد تا به تعیین شرایطی بپردازیم که تحت این شرایط ایجاد شبکه، سهمی در کارآمدی کسب و کارها داشته و این موارد را با پیش آمدهای احتمالی که شرکت ها با آن روبرو هستند، مرتبط سازد.
در این شکل اجرایی، ما روشی را برای ایجاد استراتژی شبکه سازی برای کارآفرینان مطرح می کنیم. در ابتدا ما به معرفی مفاهیم شبکه های عمومی با مد نظر قرار دادن شبکه های فردی پرداخته؛ به این ترتیب، ما نقش مجموعه ای از کارآفرینان فردی را به عنوان واحد محاسبه در نظر می گیریم. دوم ما به بحث ظرفیت شبکه های فردی درون شبکه های اجتماعی می پردازیم که به ترتیب می تواند درون شرکت ها (روابط درون- شرکتی) یا بین شرکت ها (روابط بین- شرکتی) مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.


دانلود ترجمه مقاله روند خطر پذیری جغرافیایی

عنوان فایل ترجمه فارسی: عنوان فرایند ریسک پذیری جغرافیایی، طرح آموزشی برای شهر یامبو.
عنوان نسخه انگلیسی: GEOGRAPHY OF THE RISKS A PEDAGOGICAL PROPOSAL FOR THE MUNICIPALITY OF YUMBO
مرتبط با رشته های : علوم اجتماعی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۸ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
Developing technical and conceptual tools that permit to build and to understand the system of risk (vulnerability x threat), of the municipality of Yumbo, in the perspective of achieving that the measures of mitigation be opportune. *Contributing to the community yumbefia, in the surest construction of relations with the environment, from the reflection and recognition of its spatial singularity. *Recognizing in the exchange of cultural pracl :es and techniques a social alternative for the empoderamiento in the management of the risks and the disasters. The municipality of Yumbo, by its special conditions of industrial municipality, its topography, its demographic processes and the environmental conditions, favors in which the experience can be extrapolated to other municipalities. Since the Geography can be involved to the communities with its middle and to prepare the citizens to interpret and to respond with sufficiency to the risks

قسمتی از ترجمه مقاله
ریسک پذیری جغرافیایی، همانند رشته های علوم اجتماعی، در ارتباط با جنبه های دیگر، درک جمعی و فردی افراد از خطرات، ادغام تجزیه و تحلیل مشخصه های فرهنگی در مورد توسعه : مانند تاریخ، علوم، اقتصاد، سیاست، سازمان دادن شرکت ها که دارای پیچیدگی ها و کم و کاستی هایی می باشند، و جنبه های جداناپذیر در تحقیق و بکارگیری گروه های رسانه ای که باعث کاهش تاثیر فاجعه های ناگوار می گردد، می باشد. این رشته از جغرافیا که نسبتا جدید می باشد به تفسیر فرایند های تولید اجتماعی به شکل کلی می پردازد که متفاوت از تجزیه و تحلیل های بخشی می باشد که به طور سنتی در ارتباط با این رشته انجام می شده است. ریسک پذیری جغرافیایی تحت تاثیر مفاهیمی قرار دارد که فراتر از چارچوب های خاص رشته های علمی دیگر می باشد که به واسطه ادغام آن ها علوم دیگری نیز ایجاد می گردد که از طریق آن ها پیچیدگی های مربوط به تهدیدات، آسیب پذیری، خطرات و موقعیت های فاجعه بار مورد بررسی قرار می گیرد.طبق گفته مقامات ایالات متحده، در دهه های پایانی قرن گذشته شاهد کاهش این فاجعه ها بوده ایم به این دلیل که پیشرفت های ارزشمندی به واسطه تحقیقات تجربی و عملی در بخش هایی از آمریکای لاتین انجام شده است. عنصر موثر دیگر در زمینه اجتماعی شدن این موارد از طریق تبلیغات در ارتباط با موضوعات مختلف این سوانح می باشد. که شامل سابقه این سوانح، سیاست پیشگیری، تجارب ملی و محلی و غیره می باشد.
در ارتباط با نظریه های اخیر، ریسک پذیری جغرافیایی از ابزارهای خود برای پیشرفت تحقیقات در مورد افراد و محیط در لحظه اجرای سیستم های ریسک پذیری استفاده می کند . برای انجام چنین مواردی شهر Yambo قدم جلو نهاده و سازمان های    این موضوع را مطرح می کنند که شهر نیازمند مولد هایی می باشد که بتواند به توسعه ساختارهای سیاسی برای کاهش این فاجعه ها و تهدیدات ناشی از حوادث طبیعی گردد. در ارتباط با چنین بررسی هایی بحث های اصلی در ارتباط با این پدیده می باشد که چگونه ریسک پذیری جغرافیایی می تواند در ارتباط با سازماندهی شهروندان، یکپارچه سازی فضاها باشد و اینکه به گونه ای در آن مداخله داشته باشد تا به بهینه کردن مدیریت این سیستم ها بپردازد. شرکت هایی که در این زمینه با اطلاعات کامل به پیش می روند تا به تفسیر چنین مواردی بپردازند، راحت تر می توانند بر تاثیرات منفی چنین فاجعه هایی غلبه کنند. زمانی که جوامع در معرض خطر از خطرات مربوطه و آسیب ها آگاهی پیدا می کنند، از مداخله سازمان های دیگر جلوگیری می کنند، نقش مهمی را به عنوان فعال ایفامی کنند و پیشرفت های خود را مد نظر قرار می دهند به این ترتیب می توانند با افراد فعال دیگر نیز در این زمینه چه عمومی چه خصوصی همکاری داشته باشند. به هر حال فرضیه هایی که به بررسی این موارد می پردازند به این موضوع استناد می کنند که  شهرها منابع مهمی را در تعیین این موارد، کاهش تهدیدات، و اجتناب از خطرات بدون بدست آوردن حداقل نتایج یکسانی  سرمایه گذاری کرده اند.

دانلود مقاله انگلیسی و ترجمه راهبردهای فناوری و رقابت استاندارد

عنوان فایل ترجمه فارسی: استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد- ابداع موارد مقایسه ای اپل و مایکروسافت.
عنوان نسخه انگلیسی:Technology strategies and standard competition — Comparative innovation cases of Apple and Microsoft
مرتبط با رشته : مدیریت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۰ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
In the standard battle, the winner does not necessarily offer the lowest price or provide the best technology. In view of strategic management of innovation, effective competition could be enhanced if an innovator could establish its technology as an industry standard. The ability to establish the standard would attract more use ofthe innovation from of its capability in interoperability, e.g. GSM standard in mobile telephony, Video Home System (VHS) and Betamax standard in video cassette recording. The innovator’s choice to carry out particular strategy may have implications for platform creation. Porter (1980) argues the use of technology platform as a resource to achieve a competitive advantage. Table 1 presents the platform concepts. Kim and Kogut (1996) define a technology platform as consisting of bundles of technologies that increase the likelihood of penetrating new markets. They provide empirical evidence, in the semiconductor industry, on the wide adoption of a memory based technology platform into diversified fields. The concept of platform also includes a set of subsystems functioning as a structure to produce a stream of derivative products according to Meyer and Selinger (1998), Aerts, Goossenaerts, Hammer, and Wortmann (2004), Economides and Katsamakas (2006). From their point of view, software (e.g. VISIO, Hewlett-Packard’s Open View network management, Netscape Navigator, Microsoft Internet Explorer, Linux, Windows) provides technological platforms that
ترجمه مقالات مدیریت, دانلود رایگان مقالات انگلیسی, دانلود مقالات ترجمه شده 

قسمتی از ترجمه مقاله
چکیده
این مقاله استراتژی فناوری و رقابت استاندارد مهم ترین ابداعات موارد اپل و ماکروسافت را مورد بررسی قرار می دهد. هدف این مطالعه درک پیگیری مبتکرین استراتژی ها در تضمین سودهای حاصل از ابداعات بر اساس مدل سیکل عمری این نو آوری ها میباشد . این مطالعه یک چهارچوب روش شناختی را برای تحلیل موارد مورد مطالعه ارائه می دهد. این مطلب مورد بحث قرار می گیرد که توانایی ساخت یک استاندارد صنعتی و مشتریان مشمول، مبتکران را در ساخت بر تری رقابتی توانمند میسازد . این مطالعه درسهای مهمی را در مدیریت ابداع استرانژیک ارائه می دهد.
استراتژی فناوری، رقابت استاندارد، اپل، مایگروسافت، پلتفرم فناوری، مزایای رقابتی

دانلود مقاله انگلیسی و ترجمه راهبردهای فناوری و رقابت استاندارد

جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1



دانلود ترجمه مقاله بررسی عوامل تاثیر گذار بر اثربخشی ارتباطات و رضایت شغلی

عنوان فایل ترجمه فارسی: عملکرد مدیریت استراتژیک:بررسی عوامل موثر بر اثربخشی ارتباط و رضایت مندی شغلی.
عنوان نسخه انگلیسی: Strategic Operations Management: Investigating the Factors Impacting Communication Effectiveness and Job Satisfaction
مرتبط با رشته های : مدیریت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۰ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
Management is diversify and flexible subject of new administrative period. Management conform a standard method and system in all the time. But present universe is always altering. New opportunities and problems are occurring daily. And olden management strategy can’t adapt with the new conditions and new environment. Management to adapt with new situations and environment must change its strategy and policy; this is known as strategic management. Strategic management is one of subjects under discussion and increasingly attractive fields of development management. Strategic management is a systematic approach to major and increasingly important responsibility of general management to position and relate the organization to its environment in a way which will ensure its continued success and make it secure from surprises. Learned, Christensen, Andrews and Guth show that the discipline of strategic management has evolved over 40 years ago [19]. It reached its first period of improvement in the 1960s with the “Business Policy” theory of researchers at the Harvard Business School

قسمتی از ترجمه مقاله
چکیده
در مدیریت عملکرد امروزی, هوش عاطفی در ارگانهای ایران ,نقش اصلی را در میان مدیران و کارمندان ایفا میکند.این مقاله برای درک بهتر از نقش های رفتار و انگیزش استراتژیکی با رابطه میان هوش عاطفی مدیران و کارمندان انجام شده تا اثربخشی ارتباط و رضایت مندی شغلی را در آنها افزایش و بهبود بخشد.داده ی n=123 در این مطالعه در پرسشنامه هایی جمع آوری گردید که شرکت کنندگان آنها مدیران و پرسنل یانک کشاورزی ایران بودند.هدف اصلی این مقاله, ارزیابی هوش احساسی بهمراه بازده انگیزش ارتباط مدیران در بانک کشاورزی ایران میباشد.مدیریت استراتژیک ,نقش مهمی را در رفتار استراتژیک مدیران و کارمندان در ارگانها ایفا میکند. همچنین از طرف دیگر, مدیریت استراتژیک رابطه مثبتی با هم ترازی استراتژیک دارد که این هم ترازی میتواند اثر محرکی بر روند این مقاله گذارد. همترازی استراتژیک موثر, دارای اثر مثبتی بر انگیزه مدیران و کارمندان در ارگانهای ایران دارد.به علاوه هوش عاطفی تحت تاثیر  رفتار استراتژیکی در این رابطه میباشد.نتایج این مطالعه نشان میدهد که تشابهی قدرتمند میان انگیزه با رابطه بین هوش عاطفی و بازده ارتباط و همچنین تشابهی میان اثربخشی ارتباط با رضایتمندی شغلی وجود دارد.
کلیدواژه: هوش عاطفی، اثربخشی ارتباط، انگیزه، رضایت شغلی، مدیریت استراتژیک، رفتار استراتژیک، هم ترازی استراتژیک.

دانلود ترجمه مقاله بررسی عوامل تاثیر گذار بر اثربخشی ارتباطات و رضایت شغلی

مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

دانلود ترجمه مقاله ترمیم سازی الگوریتم مورچه ها به منظور مساله فروشنده دوره گرد

دانلود ترجمه مقاله ترمیم سازی الگوریتم مورچه ها به منظور مساله فروشنده دوره گرد
عنوان فایل ترجمه فارسی: روش بهینه سازی الگوریتم مورچگان برای مساله فروشنده دوره گرد احتمالی.
عنوان نسخه انگلیسی: An Ant Colony Optimization Approach to the Probabilistic Traveling Salesman Problem
مرتبط با رشته : ریاضی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۱ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
A feasible solution for an n-city PTSP is an a priori tour which visits all customers. Initially m ants are positioned on their starting cities chosen according to some initialization rule (e.g., randomly). Then, the solution construction phase starts (procedure ConstructSolutions in Fig. 2). Each ant progressively builds a tour by choosing the next customer to move to on the basis of two types of information, the pheromone τ and the heuristic information η. To each arc joining two customers i, j it is associated a varying quantity of pheromone τij , and the heuristic value ηij = 1/dij , which is the inverse of the distance between i and j. When an ant k is on city i, the next city is chosen as follows

قسمتی از ترجمه مقاله
درمساله فروشنده دوره گرد احتمالی هر مشتری بصورت مساوی الاحتمال نیازبه ملاقات دارد. هدف، یافتن مشتری است که دارای کمترین طول مورد انتظار برای ملاقات تمام مشتریان ، با استراتژی ملاقات زیرمجموعه ای تصادفی از مشتریان به ترتیب نمایش آنها در مسیر باشد.
‏سوال ما این است که در کدام زمینه یک دورقیاسی میتواند بهترین جواب را دهد.
‏ما این سوال را با تست کردن ارتباط خروجی دو الگوریتم مورچگان نشان میدهیم، سیستم کولونی مورچه ها (ACS) جواب میدهیم، که توسط دوریگو و گامباردلا برای مسئله فروشنده دوره گرد معرفی شد، و نوع دیگر آن سیستم کولونی مورچه های احتمالی که تابع هدف مساله فروشنده دوره گرد احتمالی را کمینه میکند.
۱٫ معرفی
‏در یک مساله مسیر یابی مجموعه V را از بین n ‏مشتری در نظر بگیرید. در هر یک از نمونه های مسئله هر مشتری) یک موقعیت معلوم دارد و مقدار احتمال pi نیاز ملاقات میباشد. برای پاسخ به این سوال نیاز به یافتن یک زیرمجموعه تصاذفی S از V. ‏اصلاح میکند، یک مثال خیلی ساده: برای هر زیر مجموعه از مشتریان، هر کدام را به ترتیب نشان داده شده در دور قیاسی ، ملاقات کن و از مشتریانی که عضو زیر مجموعه نیستند صرفنظر کن. استراتژی با توجه به روش گفته شده ( استراتژی صرفنظری نامیده می شود.
‏روش PTSP ( مساله احتمالی فروشنده دوره گرد) در حالتی که مشتریان باید با یک پایه باقاعده (مثلآ روزانه) ملاقات شوند کاربرد دارد، اما تمام مشتریان نیاز به ملاقات همیشگی ندارند، ویا ‏این یک مساله غیر خطی مشکل است( ۲ ‏.۱)، و توسط جایل در رساله دکترایش معرفی شده است(۳‏).

دانلود ترجمه مقاله ترمیم سازی الگوریتم مورچه ها به منظور مساله فروشنده دوره گرد

جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1


دانلود ترجمه مقاله تعلیم الکترونیکی با نام ابزار یادگیری از طریق فناوری

عنوان فایل ترجمه فارسی: آموزش الکترونیکی به عنوان ابزار آموزشی از طریق فناوری.
عنوان نسخه انگلیسی: E- Learning as a a means of teaching through technology
مرتبط با رشته : علوم تربیتی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۲۲ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
Attributes of e-learning
There is a growing body of literature on e-learning technologies we discuss only the critical and unique attributes of these technologies. These are: a) the flexibility that information and communications technologies afford; and b) electronic access to a variety of multimedia-based material that they can enable.The flexibility that e-learning technology affords A key attribute of information and communications technology is its ability to enable flexible access to information and resources. Flexible access refers to access and use of information and resources at a time, place and pace that is suitable and convenient to individual learners rather than the teacher and/or the educational organization.The concept of distance education was founded on the principles of flexible access (Willems, 2005). It aimed to allow distance learners, who were generally adult learners in full or part-time employment to be able to study at a time, place, and pace that suited their convenience. The goal of distance education was to free these learners from the constraints of conventional residential educational settings. They would not be required to live or attend lectures in locations away from where they may be living and

قسمتی از ترجمه مقاله
آموزش الکترونیکی به عنوان یک ابزار آموزشی می باشد که  به ترکیب خود انگیزشی، ارتباط، بازدهی و فناوری می پردازد. چون تعامل اجتماعی محدودی در این مورد وجود دارد، دانش آموزان می بایست در خودشان انگیزه ای ایجاد کنند. این جداسازی که در بطن آموزش های الکترونیک قرار دارد، دانش اموزان را ملزم می کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و معلمان را خیلی اوقات ملزم می کند تا فعالیت های درسی تعیین شده  خود را انجام دهند. آموزش الکترونیک کارآمد می باشد زیرا باعث از بین رفتن فاصله ها و به دنبال آن مسافت ها می گردد. فاصله ها از بین می رود زیرا محتوای آموزش الکترونیک، توسط رسانه ها، که از پایگاه های مجهز به کامپیوتر و ابزارهای دیگر فناوری دسترسی به اینترنت ، قابل دسترس است، طراحی می گردند. آموزش الکترونیک یک عبارت انعطاف پذیر می باشد که به توصیف ابزارهای آموزشی از طریق فناوری می پردازد. انواع متفاوت آموزش الکترونیک بر مبنای موارد زیر می باشند:
– ابزارهای ارتباطی
– برنامه زمانی
– ساختار دسته بندی آموزش الکترونیک
فناوری بکار گرفته شده
تکامل آموزش الکترونیک
نویسنده: دن هومسفر
تا ۱۰ سال پیش، آموزش نه از طریق کامپیوتر، بلکه از طریق معلمان واجد شرایط در کلاس درس انجام می گرفت. به دنبال پیشرفت فناوری، شرکت ها شروع به ادغام آموزش با کامپیوتر کرده و حوزه آموزش الکترونیک شروع به توسعه کرد.
در اوایل دهه ۱۹۹۰، بسیاری از شرکت ها از آموزش ها بر مبنای نوار ویدئویی برای کارکنانشان استفاده می کردند.

دانلود ترجمه مقاله تعلیم الکترونیکی با نام ابزار یادگیری از طریق فناوری

جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

دانلود ترجمه مقاله تعلیم و یادگیری سیار،رقابت ها و پتانسیل ها

عنوان فایل ترجمه فارسی: Mobile learning – challenges and potentials
عنوان نسخه انگلیسی: آموزش سیار،چالش ها و پتانسیل ها.
مرتبط با رشته های : علوم تربیتی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۷ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
The variety of governmental e-learning initiatives is an indicator of the high relevance of up-to-date multi-media support of public education as well as digital literacy in today’s educational policy. For instance several national programmes (such as PLS, 2004) have started to implement the e-learning initiative of the European Union (European Union, 2003). Within the last 5 years, a sharp increase in the number and the variety of pilots and trials involving m-learning has been observed (Kukulska-Hulme and Traxler, 2005), as reflected in and supported by submissions to the MLEARN conference series (MLEARN 2002 consortium, 2002; Attewell and Savill-Smith, 2004a,c; MLEARN 2005 consortium, 2005) or to the WMTE workshop series (IEEE International Workshop on Mobile and Wireless Technologies in Education, for instance Sharples et al., 2005) that were both initiated in 2002, and by the emergence of smaller and local conferences. This paper examines existing definitions of mobile learning and related concepts to establish a contextual framework for the intended discussion of challenges and potentials of mobile learning. Requirements, potential barriers and benefits of mobile learning are discussed. Eventually, promising mobile learning applications are identified and an outlook on future research is presented.

قسمتی از ترجمه مقاله
گذر به جامعه اطلاعاتی و متعاقب آن نیاز نسبتا شدید مرتبط با یادگیری مادام العمر و در طول زندگی، و پوشش  روزافزون و توسعه در اطلاعات سیار و از طرف دیگر فناوری ارتباطات، مبنای آموزش سیار را شکل می دهد. این مقاله به بحث در مورد چالش ها و پتانسیل های روند آموزش سیارکنونی از جنبه های گسترده می پردازد. با برگشت به منشا اولیه یادگیری، این مقاله به بررسی آموزش سیار و همچنین مفاهیم مربوطه و تعاریف و بررسی الزامات، موانع بلقوه و مزایای آموزش سیار را می پردازد. در نهایت، کاربردهای آموزش سیار نوید بخش مورد بررسی قرار گرفته و بررسی های تجربی آینده مطرح می گردد.
کلیدواژه: تعاریف، آموزش الکترونیک، یادگیری سیار، آموزش سیار، کاربرد آموزش سیار، نوآوری های آموزش سیار، مشکلات و چالش های آموزش سیار، آموزش فراگیر
نکته های بیوگرافی
میشل دنک در دانشگاه وین به مطالعه آمار که تمرکز اصلی اش بر روی سیستم های فرا اطلاعاتی آماری و یکپارچه سازی داده ها بوده است، پرداخت. از سال ۲۰۰۲، او به عنوان پژوهشگر برتر در تحقیقات کسب و کار دیجیتال و گروه توسعه مرکز صلاحیت تجارت الکترونیک ، شرایط و توسعه توان اولیه برای انتخاب پروژه های مطلوب بوده است. او همچنین به عنوان مدرس خارجی دانشگاه وین می باشد.
میشل وبر به مطالعه اقتصاد و تجارت در دانشگاه اقتصاد و مدیریت کسب و کار وین  مشغول بود. او در اطلاع رسانی تجارت و مدیریت راهبری متخصص بوده و در حال حاضر در مرکز صلاحیت تجارت الکتروننیک در وین کار می کند، که تمرکزش را بر روی مسئله مسب و کار الکترونیک در اقتصاد شبکه ای قرار داده است.
رولاند بلفین به مطالعه مدیریت کسب و کار با تمرکز خاص بر روی کنترل و مدیریت اطلاعات در وین مشغول بود. به مدت بیش از ۸ سال، در رادیو تلویزیون اتریش و سازمان نظم بخشیدن به مخابرات (RTR) فعالیت داشت. از آغاز آزادسازی مخابرات در اتریش، او مشارکتی در حل مسائل اصلی نظم بخشی همانند دسترسی عادلانه به زیرساخت ها، اختصاص عادلانه فرواونی  تحلیل بازار داشته است. در حال حاضر، او در ایجاد برنامه راهبری ۵ ساله فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور اتریش مشارکت دارد.
ص ۲

دانلود ترجمه مقاله تعلیم و یادگیری سیار،رقابت ها و پتانسیل ها

جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1


دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه مطالعۀ کنترل شدۀ دو سمت کور یک کِرِم ضدلک غیرهیدروکینن در درمان ملاسما

عنوان فایل ترجمه فارسی: مطالعۀ کنترل شدۀ دوسوکور یک کِرِم ضدلک غیرهیدروکینن در درمان ملاسما.
عنوان نسخه انگلیسی: Blackwell Publishing Inc A double-blind controlled study of a nonhydroquinone bleaching cream in the treatment of melasma
مرتبط با رشته های : پزشکی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۹ صفحه
کلید واژه: Amelan M، کرم بی رنگ کننده، Mela D، ملاسما، اندازه گیری آبجکتیو
 این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
We evaluated the bleaching effect on standardized normal lighting photographs (MASI). The UV digital photographs were used to evaluate the area of pigmentation and to control the normal lighting photographs. The Mexameter served as a reproducible, easy to use tool for the objective measurement of pigmentation. We observed a quicker and higher efficacy with Amelan M® compared with mela D® on facial melasma on all skin types. Both creams generated statistical differences with MASI evaluation and Mexameter measurement. However, the Mexameter results showed a greater bleaching effect with Amelan M® than Mela D®.

قسمتی از ترجمه مقاله
پیش زمینه: ملاسما نوعی ملانوز شدید اکتسابی است که غالبا بر روی صورت زنان اثر می گذارد و درمان آن با عوامل کاهندۀ پیگمنت غالبا به سختی انجام میشود.
هدف مطالعه: ارزیابی اثربخشی کرم بدون هیدروکینن (Amelan M) در برابر کرم دیگری به نام (Mela-D) به عنوان درمان ملاسما
روش ها:۲۲ زن فرانسوی که دارای ملاسمای ترکیبی یا ملاسمای اپیدرمی دوطرفه بودند در یک آزمایش پرسپکتیو بر روی یک طرف صورت که به مدت ۴ ماه در طی هفته های تابستان به طول انجامید، شرکت کردند. ۱۲ مورد از بیماران صبح ها روزی یک بار از Amelan M به همراه کرم ضد آفتاب SPF 60  در یک طرف صورت خود و Mela-D در طرف دیگر استفاده کردند. پیگمنتاسیون به صورت آبجکتیو با استفاده از یک مگزامتر و در  ناحیه ملاسما و شاخص شدت(MASI) به صورت سابجکتیو اندازه گیری شد.
نتایج: کاهش متوسط پیگمنتاسیون در MASI  با کاربرد هر دو کرم و کاربرد صرف Amelan M با مگزامتر از نظر آماری قابل توجه بود. عوارض جانبی نیز تا حدودی مشاهده شد.

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه مطالعۀ کنترل شدۀ دو سمت کور یک کِرِم ضدلک غیرهیدروکینن در درمان ملاسما

جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

دانلود ترجمه مقاله مدل سازی تصدیق و مورد قبولی سخت افزاری در زبان برنامه نویسی الکترونیک

عنوان فایل ترجمه فارسی: مسائل مرتبط به مدل سازی تایید سخت افزاری درزبان برنامه نویسی الکترونیک.
عنوان نسخه انگلیسی: Modelling Hardware Verification Concerns Specified in the e Language
مرتبط با رشته های : کامپیوتر و فناوری اطلاعات
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۴ صفحه
کلیدواژه: تایید سخت افزاری، زبان برنامه نویسی e، مدل سازی جنبه گرا، موضوع/UML.
 این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
A typical electronic design consists of a processor, peripherals and connecting busses, all of which are usually verified individually before being tested together. The individual peripherals are verified in their own testbenches using eVerification Components (eVCs). eVCs are testbench elements written in e that encapsulate a protocol or some specific behaviour and are used to stimulate the design, test the response and measure whether certain state combinations and system responses have been observed, i.e., assess the functional coverage.

قسمتی از ترجمه مقاله
زبان الکترونیک (زبان برنامه نویسی e)  به عنوان زبان اثبات شده سخت افزاری می باشد که به صورت گسترده ای برای مشخص کردن طرح های جریانات الکترونیکی از طریق توسعه و اجرای برنامه، مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر، رشد مستمر این تست ها در فناوری اطلاعات باعث ایجاد مشکلاتی در درک، حفظ و گسترش آن ها شده است. در نتیجه تصمیماتی برای مستند ساختن این تست ها در سطح بالاتر گرفته شده است. بر این اساس، تلاشی را به منظور ایجاد تطبیق با رویکردهای مدلسازی جنبه گرا کنونی، انجام می دهیم. در این مقاله، تجارب خود را در ارتباط با کاربرد این درون مایه/ زبان های برنامه نویسی یکپارچه که به عنوان یک رویکرد جنبه گرا می باشد،در ارائه تست های جنبه گرا که در زبان برنامه نویسی e،  مد نظر قرار می دهیم. مشخص شده است که مفاهیم جنبه گرا که توسط موضوعات/زبان های برنامه نویسی یکپارچه مورد حمایت قرار می گیرند، برای به ارائه زبان برنامه نویسی e به دلیل پویا بودن این زبان و ماهیت زمانی آن، مناسب نمی باشند. بر مبنای چنین تجربیاتی، ما مجموعه ای از شرایطی را مطرح می کنیم که می بایست قبل از رویکردهای طراحی جنبه گرا همانند موضوعات و زبان های برنامه نویسی یکپارچه که دارای قابلیت عرضه سیستم های جنبه گرا در زبان e می باشند، مد نظر قرار می دهیم.

دانلود ترجمه مقاله مدل سازی تصدیق و مورد قبولی سخت افزاری در زبان برنامه نویسی الکترونیک

جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1


دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه الگوهای نوبتی اسنکرون داده کاوی درسری زمانی داده

عنوان فایل ترجمه فارسی: الگوهای تناوبی اسنکرون داده کاوی در سری زمانی داده.
عنوان نسخه انگلیسی: Mining Asynchronous Periodic Patterns in Time Series Data
مرتبط با رشته : کامپیوتر و فناوری اطلاعات
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۳۳ صفحه
کلیدواژه: الگوهای تناوبی اسنکرون، روش مبتنی بر بخش، تناوب نسبی
 این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
Discovering sequential patterns was first introduced in [2] and [25]. The input data is a set of sequences, called data-sequences. Each data-sequence is a list of transactions. Typically there is a transaction time associated with each transaction. A sequential pattern also consists of transactions, i.e., sets of items. The problem is to find all sequential patterns with a user-specified minimum support, where the support of a sequential pattern is the percentage of data-sequences that contain the pattern. The surprising sequential pattern discovery is proposed in [28]. In this work, the authors search for the patterns whose occurrence is significantly greater than the expectation. The information gain is used to measure the degree of surprise (or significance) of a pattern

قسمتی از ترجمه مقاله
کشف تناوبی داده های سری زمانی به عنوان مسئله مهمی در بسیاری از برنامه های کاربردی می باشد. اکثر تحقیقات پیشین تمرکز خود را بر روی بررسی الگوهای تناوبی اسنکرون قرار داده و حضور الگوهای ناهمتراز را به دلیل مداخله پارازیت های تصادفی مد نظر قرار نمی دهد. در این مقاله، مدل انعطاف پذیرتری را در ارتباط با الگوهای تناوبی اسنکرون مطرح می کنیم که تنها درون توالی مد نظر قرار گرفته و وقوع آن ها به دلیل وجود این اختلالات تغییر می یابد.
جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی متن پایین کلیک نمایید.

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه الگوهای نوبتی اسنکرون داده کاوی درسری زمانی داده