ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

۲۷۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات درایو تبدیل کننده AC – DC روی گشتاور شتاب موتور
قسمتی از متن انگلیسی:
This article DC motor speed control by controlling the voltage applied to the armature circuit used to drive AC / DC converter single-phase software in MATLAB / SIMULINK explains. A comparison between the use of single-phase inverter and half-full single-phase converter delivers
بخشی از چکیده ترجمه:
این مقاله، کنترل سرعت موتور DC با کنترل کردن ولتاژ اعمال شده به مدار آرمیچر با استفاده از درایو مبدل AC/DC تکفاز در نرم افزار MATLAB/SIMULINK را توضیح می دهد. یک مقایسه ای بین کاربرد مبدل نیمه تک فاز و مبدل کامل تک فاز ارائه می شود.  مشخصه های گشتاور-سرعت برای مقادیر مختلف زاویه آتش جهت تعیین اثراتش بر روی خطی بودن مشخصه، بدست می آْید.
١- مقدمه
نرم افزار MATLAB با جعبه ابزارهایش مانند SIMULINK و  SimPowerSystems یکی از عممومی ترین پکیج های نرم افزاری می باشد که برای پشتیبانی و بالا بردن آموزش ماشین های الکتریکی استفاده می شود. روش های زیادی برای کنترل سرعت ماشین DC مانند کنترل میدان، کنترل ولتاژ آرمیچر و کنترل مقاومت آرمیچر وجود دارد . در عمل، روش استفاده شده برای کنترل سرعت موتور DC ، روش کنترل ولتاژ آرمیچر می باشد. در این روش ، یک رکتی فایر مبدل الکترونیک قدرت قابل کنترلر یا یک چاپر PWM موتور DC را تغذیه می کند. بنابراین، مشخصه های گشتاور- سرعت غیرخطی در عملکرد موتور DC مشاهده می شود. این مقاله، یک مدل شبیه سازی یک روش کنترل سرعت موتور DC ارائه می دهد که در درایو مبدلهای AC/DC نیمه تک فاز و کامل تک فاز برای کنترل ولتاژ اعمال شده به آرمیچر استفاده می شود.  مشخصه های گشتاور-سرعت برای مقادیر مختلف زاویه آتش جهت تعیین اثراتش بر روی خطی بودن مشخصه، بدست می آْید.
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Single Phase ACDC Converter Drive on the Torque-Speed Characteristic of DC Motor
عنوان فارسی مقاله: اثرات درایو مبدل ای سی – دی سی تکفاز بر روی مشخصه گشتاور سرعت موتور با جریان مستقیم
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11

جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات درایو تبدیل کننده AC – DC روی گشتاور شتاب موتور
دانلود ترجمه مقاله طراحی و ازمایش وقت حقیقی یک نظارت کننده به منظور سیستم ریز شبکه
قسمتی از متن انگلیسی:
This article focuses on the design and analysis of a focused multi-input control for micro system. The proposed controller can be used with any distribution or system generator (DG) in the network include internal voltage and current loops regulating
چکیده ترجمه:
این مقاله بر روی طراحی و تجزیه و تحلیل یک کنترل کننده برای سیستم میکرو چند ورودی متمرکز شده است. کنترل کننده پیشنهادی قابل استفاده با هر مولد توزیعی یا سیستم (DG) در زیر شبکه شامل ولتاژ داخلی و حلقه های جریان درتنظیم اینورتر رابط شبکه سه فاز می باشد.
همچنین بررسی توان خروجی حلقه های کنترل برای کنترل توان اکتیو و راکتیو جهت سهولت به اشتراک گذاری توان بین مولدهای توزیع متوازی (DG) هنگامی که یک خطا در زیر شبکه رخ می دهد امری ضروری می باشد. کنترلر همچنین شامل الگوریتم های همزمان سازی برای تضمین اتصال مجدد هموار و ایمن از زیرشبکه ها و شبکه های همگانی مانند شبکه برق با پاک سازی خطا می باشد.
واژه های کلیدی :
سیستم تولید گسترده (DG) ، شبیه سازی تجهیزات in-The-loop زیر شبکه عملکرد و بهره برداری ، موازی، کنترل جریان برق
عنوان انگلیسی مقاله: Design, Analysis, and Real-Time Testing of a Controller for Multibus Microgrid System
عنوان فارسی مقاله: طراحی ، تجزیه و تحلیل و تست زمان واقعی یک کنترل کننده برای سیستم ریز شبکه چند ورودی
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

دانلود ترجمه مقاله نظارت یک ریزشبکه دارای منبع گوناگون – جزیره‌ای و کم شدن حرکت

قسمتی از متن انگلیسی:
Ryzshbkhay method of controlling an environment with dispersed energy sources and voltage source converter interface that has a source of energy, is analyzed and approved. Other features of this control method includes detecting an island with positive feedback and we will also study Azafhjryan dynamic limit. Recognize the characteristics expressed through the results of a prototype system small, medium voltage microgrid time domain simulation results is achieved.
Klydy- been automated, controllers, inverters, island, microgrid, Voltage Source Converter (VSC)
چکیده ترجمه:
چکیده – روشی برای کنترل یک محیط ریزشبکه‌ای با منابع انرژی پراکنده و رابط مبدل منبع ولتاژ که دارای چند منبع انرژی است، تحلیل شده و به تایید می‌رسد. این روش کنترلی به گونه‌ای طراحی شده است که در هر دو حالت عملکرد متصل به شبکه و جزیره‌ای کار کرده و بین این دو حالت یک گذرای صاف و نرمی را فراهم می‌کند. دیگر ویژگی‌های این روش کنترلی شامل تشخیص جزیره‌ای شدن با پسخور مثبت و محدودسازی دینامیکی اضافه‌جریان نیز بررسی می‌شود. تصدیق این ویژگی‌های بیان شده از طریق نتایج حاصل از یک سیستم نمونه کوچک که دارای نتایجی از شبیه‌سازی حوزه زمان ریزشبکه ولتاژ متوسط است، بدست می‌آید.
عبارات کلیدی- خودکار، کنترل، اینورتر، جزیره‌ای، ریزشبکه، مبدل منبع ولتاژ (VSC).
مقدمه
وقتی عمق نفوذ منابع انرژی پراکنده (DER) افزایش می‌یابد تا افزایش تقاضای برق را در عین کاهش اثرات زیست‌محیطی فراهم کند [١]، ریزشبکه‌ها بسیار مرسوم خواهند بود [٢]. منابعی که بخشی از ریزشبکه را تشکیل می‌دهند دارای نیازمندی‌های خاصی هستند: هر منبع انرژی پراکنده (DER)، حال اینکه یک منبع تولید پراکنده (DG) باشد یا یک واحد ذخیره پراکنده (DS)، باید قادر باشد تا بدون ایجاد اثرات چشم‌گیر روی ریزشبکه، به این مجموعه افزوده شده و یا از آن خارج شود. همچنین ریزشبکه باید بتواند در هر دو شرایط از پیش برنامه‌ریزی شده و یا اضطراری، بین حالات متصل به شبکه (GC) و جزیره‌ای (IS) گذرای آرام و صافی را تجربه کند [٢]-[۴].

توضیحات در مورد مقاله

عنوان انگلیسی مقاله: Control of a Multiple Source Microgrid With Built-in Islanding Detection and Current Limiting
عنوان فارسی مقاله: کنترل یک ریزشبکۀ دارای منابع متعدد با توانائی تشخیص درونی جزیره‌ای شدن و محدودسازی جریان
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16

جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

دانلود ترجمه مقاله نظارت یک ریزشبکه دارای منبع گوناگون – جزیره‌ای و کم شدن حرکت

دانلود ترجمه مقاله بهبود یکجا کیفیت نیرو به منظور ترمیم واگذاری توان آرایه فتوولتاییک به شبکه
قسمتی از متن انگلیسی:
In this paper, a hybrid scheme UPQC and PV array is proposed. The proposed system of series and parallel inverters, PV array connected to the DC link voltage sags and interruptions by the boost converter capable of compensation, voltage, harmonics and reactive power in both an island and a network connection is formed
بخشی از چکیده ترجمه:
در این مقاله، طرح ترکیبی UPQC و آرایه PV پیشنهاد می شود . سیستم پیشنهادی از اینورترهای سری و موازی، آرایه PV متصل شده به لینک DC بوسیله مبدل بوست که قادر به جبرانسازی کمبود ولتاژ و قطعی ولتاژ، هارمونیک ها و توان راکتیو در هر دو مد جزیره ای و اتصال به شبکه می باشد تشکیل می شود. سیستم پیشنهادی علاوه بر اینکه قابلیت بهبود کیفیت توان در نقطه کوپلینگ مشترک را داراست، قادر است به شبکه توان اکتیو تزریق کند.  همچنین می تواند بخشی از توان بار حساس را در طی قطعی ولتاژ فراهم کند. نتایج شبیه سازی در نرم افزار PSCAD/EMTDC نشان می دهد که سیستم ذکر شده به درستی عمل می کند.
مقدمه:
یکی از ساختارهای مقایسه ای توان الکتریکی، مبدل پشت به پشت می باشد. در رابطه با کنترل کردن ساختار، این مبدلها ممکن است عملکرد های متفاوتی در جبرانسازی داشته باشند. برای مثال، آنها می توانند بعنوان فیلترهای اکتیو سری یا موازی برای جبرانسازی سنکرون هارمونیک های جریان بار و نوسانات ولتاژ عمل کنند. این، بهساز یکپارچه کیفیت توان (UPQC) نامیده می شود.

جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

دانلود ترجمه مقاله بهبود یکجا کیفیت نیرو به منظور ترمیم واگذاری توان آرایه فتوولتاییک به شبکه
دانلود ترجمه مقاله طرح فیلتر نیرو فعال به منظور منابع توان سوئیچینگ
قسمتی از متن انگلیسی:
Low voltage and high current switching power supply based on power electronics technology, widely used in some industrial fields, especially in electroplating, welding and heat Rvd.harmvnyk used in high power switching power supply, power system heavily infected that should definitely be avoided effectively
چکیده ترجمه:
منبع قدرت سوئچینگ ولتاژ پایین و جریان بالا بر مبنای تکنولوژی الکترونیکی قدرت، به طور گسترده ای در برخی از  زمینه های صنعتی مخصوصا در آبکاری، جوشکاری و حرارت بکار می رود.هارمونیک ها در منبع سوئیچینگ قدرت بالا، سیستم قدرت را به شدت آلوده می کند که باید از این امربه طور موثر جلوگیری شود. بر اساس تجزیه و تحلیل جریان هارمونیک منبع سوئیچینگ با ویژگی فنی خروجی ۶٠ ولت/ ۵٠٠ آمپر، این مقاله فیلتر توان اکتیو برای قدرت وفرکانس بالا را طراحی می کند که از روش جریان یابی (آشکار سازی جریان) ip-iq  و روش کنترل جریان(هیسترزیس) پسماند مغناطیسی اتخاذ شده است. براساس شبیه سازی مطلب یا سیمیولینک ( Matlab/ Simulink) ، تاثیر فیلترسازی، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل شده است. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که فیلتر توان اکتیو عملکردی را پیش بینی می کند که نمی تواند از جریان هارمونیک به طور لحظه ای جلوگیری کند و توان واکنشی را جبران کند(تنظیم می کند). این فیلترتوان اکتیو طراحی شده، می تواند به طور موثری کیفیت قدرت  ( توان) را بهبود بخشد.
واژگان کلیدی : جریان بالا و ولتاژ پایین؛ منبع قدرت سوئیچینگ؛فیلترتوان اکتیو: جریان هارمونیک ؛ کنترل جریان پسماند مغناطیسی.
توضیحات در مورد مقاله
عنوان انگلیسی مقاله: Design of Active Power Filter for Low Voltage and High Current Switching Power Supply
عنوان فارسی مقاله: طراحی فیلتر توان اکتیو (قدرت حقیقی) برای منبع قدرت سوئیچینگ ولتاژ پایین و جریان بالا
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
قسمتی از متن انگلیسی:
Abstract This paper proposes a new control strategy for wind energy conversion system (WECS) type of malnutrition induction generator (DFIG) is connected to the network. Topology offered include a battery energy storage system (BESS) to fluctuations in the power grid caused by the wind is changing and unpredictable nature of the cut
چکیده ترجمه:
 چکیده- این مقاله یک راهبرد کنترلی جدید برای سیستم تبدیل انرژی بادی (WECS) نوع ژنراتور القایی دو سو تغذیه (DFIG) متصل به شبکه ارائه می‌کند. راهبردهای کنترلی برای مبدل‌های سمت شبکه و سمت روتور که در مدار روتور DFIG قرار گرفته‌اند به همراه مدل ریاضی پیکربندی به کار رفته برای WECS بیان می‌شوند. توپولوژی ارائه شده شامل یک سیستم ذخیره انرژی باتری (BESS) است تا نوسانات توان شبکه که ناشی از طبیعت متغیر و غیرقابل‌ پیش‌بینی باد است را کاهش دهد. تشریح جزئیات طراحی، یافتن اندازه و مدلسازی BESS برای تنظیم توان شبکه داده شده است. در کنار راهبرد معرفی شده “تنظیم توان شبکه”، به دیگر راهبردهای کنترلی موجود مثل استخراج بیشترین توان نقطه‌ای از توربین بادی و عملکرد با ضریب توان واحد DFIG نیز پرداخته شده است. تجزیه و تحلیلی برحب تسهیم توان اکتیو بین DFIG و شبکه انجام شده است که در آن توان ذخیره‌ای یا تخلیه‌شده توسط BESS بسته به انرژی بادی موجود در نظر گرفته شده است. سپس راهبرد ارائه شده در محیط سیمولینک MATLAB شبیه سازی شده و برای پیش‌بینی رفتار از این مدل توسعه یافته بهره گرفته شده است. در مقایسه با کارهای موجود در رابطه با هدایت سیستم‌های تبدیل انرژی بادی نوع DFIG با تغذیه شبکه، تلاش شده است تا این کار به عنوان یک کار جدید و یکتا معرفی شود.
عبارات کلیدی- سیستم ذخیره انرژی باتری (BESS)، ژنراتور القائی دو سو تغذیه (DFIG)، تنظیم توان شبکه، کنترل برداری، سیستم تبدیل انرژی بادی (WECS).
  • فرمت : zip
  • حجم : 2.17مگابایت
  • شماره ثبت : 411

توضیحات در مورد مقاله
عنوان انگلیسی مقاله: DFIG-Based Wind Power Conversion With Grid Power Leveling for Reduced Gusts
عنوان فارسی مقاله: تبدیل توان بادی نوع ژنراتور القایی دو سو تغذیه با تنظیم توان شبکه برای مواقع کمبود باد
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده:17
دانلود ترجمه مقاله شناخت نقص روتور ماشین های القایی زیر صلاحیت متغیر با وقت
قسمتی از متن انگلیسی:
have, to suit the changing behave. Variable speed drive applications in the aerospace industry, domestic Lava land, railways, industrial automation, as well as in electrical generators for wind turbine used is common. This is when a good signal control system directly “linked to the rotor flux field will be controlled drives. Simulations and experiments show the critical transient speed

Key phrases:
Error detection, induction motor drive systems with time
چکیده ترجمه:
تجزیه و تحلیل مشخصه ی جریان موتور، روشی مرجع برای تشخیص عیب  روتور و ماشین های القایی می باشد.در هر صورت در شرایط متغیر با زمان عیوب روتور سبب تغیردر سرعت و لغزش  می شود که در نتیجه آن اجزاء کنار گذر که در عرض باند  پراکنده اند ، متناسب با تغیرات رفتار می کنند . کار بردهای  درایو سرعت متغیر در صنایع  هوایی ، لوا زم  خانگی ، خطوط راه آهن ، صنایع اتو ماسیون وهمچنین در ژنراتور های الکتریکی که برای توربین های بادی بکار می روند، رایج است. در این مقاله روشی ساده و مؤثر ارائه شده است که امکان تشخیص عیوب روتور درایوهای ماشین های القایی  که در شرایط  متغیر با زمان کار میکنند را میدهد. این مسئله زمانی که  سیستم  کنترل سیگنالهای  مناسبی  را مستقیما” مرتبط  با درایوهای  کنترل شده  با میدان فلوی روتور خواهد بود . شبیه سازی ها و آزمایشات انجام شده را در سرعت گذرای بحرانی نشان میدهد.
عبارات کلیدی:
تشخیص خطا ، درایو های موتور القایی ، سیستم های متغیر با زمان
مقدمه:
  • فرمت : zip
  • حجم : 4.76مگابایت
  • شماره ثبت : 411

عنوان انگلیسی مقاله: Diagnosis of Induction Machines’ Rotor Faults in Time-Varying Conditions
عنوان فارسی مقاله: تشخیص عیب روتور ما شین های القایی تحت شرایط متغیر با زمان
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22


جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

دانلود ترجمه مقاله شناخت نقص روتور ماشین های القایی زیر صلاحیت متغیر با وقت

دانلود ترجمه مقاله شبکه‌های الکتریکی قابل ارتباط آتیه:شبکه دیجیتال

قسمتی از متن انگلیسی:
Abstract To support the high penetration of solar and wind power generation, many areas are planning to install a new high-capacity lines. This new transmission lines to boost network synchronization, network capacity increases short-circuit, however be very costly
چکیده ترجمه:
چکیده- برای پشتیبانی از نفوذ بالای تولید توان بادی و خورشیدی، نواحی بسیاری در نظر دارند تا خطوط انتقال ظرفیت بالای جدیدی نصب ‌کنند. این خطوط انتقال جدید همزمان‌سازی  شبکه را تقویت کرده، ظرفیت اتصال کوتاه شبکه را نیز افزایش ‌می‌دهد، با این حال بسیار پرهزینه خواهند بود. برای یک شبکه به هم پیوسته و تولیدات متغیر منابع تجدیدپذیر، یک خرابی کوچک در شبکه ‌می‌تواند به راحتی آغازگر خروج‌های متوالی بوده و باعث خاموشی مقیاس وسیع باشد. ما “شبکه دیجیتالی” را معرفی ‌می‌کنیم که در آن شبکه‌های سنکرون به شبکه‌های بخش کوچکتر تقسیم می‌شوند، شبکه‌هایی که به طور غیرهمزمان توسط مبدل‌های ac/dc/ac آدرس‌دهی شده با IP‌ های چندپایی که روترهای شبکه دیجیتال نامیده ‌می‌شود به هم متصلند. این روترها با یکدیگر در ارتباط بوده و از طریق خطوط انتقال موجود که به عنوان خطوط انتقال شبکه دیجیتال استفاده ‌می‌شوند، ‌ توان را میان شبکه‌های بخش بخش شده می‌فرستند. شبکه دیجیتال ‌می‌تواند پذیرای حجم نفوذ بالای توان تجدیدپذیر باشد، جلوی خروج‌های متوالی را ‌بگیرد، جریان برق برچسب زده شده قابل شناسایی را تطبیق ‌‌دهد، آن تراکنش‌ها را ثبت ‌‌کند و برق را مانند یک کالا دادوستد کند.
عبارات شاخص- شبکه هوشمند، انرژی تجدیدپذیر، خورشیدی، مبدل‌های ac/dc/ac، خطوط انتقال، آدرس‌های IP
عنوان انگلیسی مقاله: Digital Grid: Communicative Electrical Grids of the Future
عنوان فارسی مقاله: شبکه دیجیتال: شبکه‌های الکتریکی قابل ارتباط آینده
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
 ترجمه مقاله جهت خرید آمده است


جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

دانلود ترجمه مقاله شبکه‌های الکتریکی قابل ارتباط آتیه:شبکه دیجیتال

Abstract: This paper presents a method for directcontrol of active and reactive power (DPC) new double-fed induction generator (DFIG) connected to the network, which is installed in a wind farm has to offer.
The proposed DPC method, Vltazhkntrl required Rvtvrra with a non-linear control with sliding mode, directly calculates the moment, so that errors can be eliminated by Raktyvr and Aktyvbdvn convert any coordinate synchronous
بخشی از چکیده ترجمه:
چکیده : این مقاله یک روش کنترل مستقیم توان راکتیو و اکتیو (DPC) جدید ژنراتور القایی دوسو تغذیه  (DFIG) متصل به شبکه، که دریک نیروگاه بادی نصب شده است را ارائه نموده است .
روش DPC پیشنهادی، ولتاژکنترل موردنیاز روتوررا با یک روش کنترل غیر خطی با مد لغزشی، بطورمستقیم محاسبه می کند به طوریکه خطاهای لحظه ای توان های راکتیور و اکتیوبدون تبدیل هرگونه مختصات سنکرون حذف می شوند.
در نتیجه نیازی به حلقه  های کنترل جریان نبوده بنابراین با ساده شدن طراحی سیستم میزان عملکرد گذرا بهبود می یابد . فرکانس سوئیچ زنی مبدل ثابت با استفاده از مدولاسیون بردار فضایی بدست می آید بطوری که طراحی مبدل توان و فیلتر هارمونیک ac را ساده می کند .
دراین مقاله نتایچ شبیه سازی مربوط به شبکه ای است که متصل به ژنراتور دوسو تغذیه (DFIG) با ظرفیت ٢MW  بوده، که با نتایج روش معمولی کنترل برداری ولتاژ و نتایج بدست آمده از جدول کنترل توان مستقیم ( DPC- LUT ) مقایسه می شوند .بنابراین DPC پیشنهادی ،همانند  DPC- LUT  میزان عملکرد گذرای  بهبود یافته را فراهم می کند. و دیگری اینکه مثل روش کنترل بردار ((VC هارمونیک حالت دائم را در همان سطح نگه می دارد .
کلمات کلیدی : فرکانس کلیدزنی و سوئیچ زنی ثابت ، کنترل توان مستقیم (DPC) ، ژنراتورهای القایی دو سوتغذیه (DFGs) ، کنترل مد لغزش (SMC) ، نیروگاه بادی .
  • فرمت : zip
  • حجم : 5.32مگابایت
  • شماره ثبت : 411

ترجمه مقاله بازیافت دینامیکی ولتاژ بر اساس شرایط بار

قسمتی از متن انگلیسی:
Preservatives (recovery) Dynamic Voltage (DVR) can be the best technical and economic solutions to the elimination of voltage drop sag, voltage injection to be created by Knd.mlkrd It mainly affects the maximum load power factor and thus the maximum Vltazhrajbran loss. This paper power source DC and once installed the DVR power provided Knd.mdar states are very frugal
بخشی از چکیده ترجمه:
نگهدارنده (بازیاب) دینامیکی ولتاژ (DVR) می تواند بهترین راه حل اقتصادی و فنی در مقابل رفع افت ولتاژ sag،بوسیله تزریق ولتاژ به شکل توان ایجاد کند.عملکرد این وسیله عمدتا تحت تاثیر ماکزیمم بار قرار می گیرد ودر نتیجه ضریب توان و ماکزیمم افت ولتاژراجبران می کند.این مقاله وابسته بودن منبع ذخیره انرژی DC و بار نصب شده را بیان می کند.مدار قدرت  DVRارائه شده بسیار با صرفه می باشد.
واژگان کلیدی: ظرفیت خازن،انرژی ذخیره شده DC ، DVR،افت ولتاژ sag
١- مقدمه:
نگهداشتن ولتاژ تقریبا” سینوسی در فرکانس ۵٠/۶٠هرتز را کیفیت توان می گویند.افت ولتاژ sagدر زمان کوتاهی بوجود می آید و برای بررسی آن بایستی به اندازه و زمان آن توجه کرد.مدت زمان آن بین ۵ سیکل تا یک دقیقه می باشد.برای جلوگیری از وقفه حاصل از افت ولتاژsagدربارهای حساس، در طرف منبع ابزارهای  custom power بطور سری استفاده می شود.  SSSC وDVR   دوتا ازابزارهایی هستند که در حال حاضر بطور سری برای افت ولتاژ sagاستفاده می شوند.اصول کار و عملکرد این دو متفاوت است.بطوریکه SSSCیک ولتاژ متعادل را در حالت سری تزریق می کند اما DVR ولتاژ نامتعادل را در فازهای مختلف تزریق وجبران می کند.DVR توان اکتیو خود را از منبع ذخیره انرژی DC تامین کرده ودرنتیجه توان راکتیو تولیدی اش را به سیستم تزریق می کند. DVR هم در طرف توزیع و هم در خط انتقال افت ولتاژ را جبران می کند. DVR در شرایط نرمال(بدون افت ولتاژ sag)در مدstand by،بدون تلفات کار می کند[١].در این شرایط می گوییم  DVRدر حالت ماندگار(steady state) است وهنگامی که اختلالی در شبکه پیش می آید(شرایط غیر نرمال)و ولتاژ منبع از مقدار نرمال تغییر می کند،DVRبطور سری بین بار و منبع وصل می شود[٢].DVR  اساسا” تامین کننده اختلاف ولتاژsag(اختلاف بین ولتاژ قبل از افت و بعد از افت) در خط انتقال ونگه داشتن مقدار نرمال ولتاژدر طرف بار می باشد.[٣]
توضیحات در مورد این مقاله
عنوان انگلیسی مقاله: Dynamic Voltage Restorer Based on Load Condition
عنوان فارسی مقاله: بازیاب دینامیکی ولتاژ مبتنی بر وضعیت بار
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14

جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.

ترجمه مقاله بازیافت دینامیکی ولتاژ بر اساس شرایط بار