ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : Globalization and trends in international marketing research in Asia


عنوان اصلی فارسی مقاله: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا


مرتبط با رشته های : اقتصاد- بازاریابی - تجارت


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: جهانی سازی، تحقیقات بازاریابی بین المللی، تحقیقات بتزاریابی آسیا، رفتار مصرف کننده


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید


_______________________________________
قسمتی از ترجمه:
چند فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که شامل آزادسازی گسترده بازار ، تاثیر تکنولوژی ، روش های ارتباطی متغیر و توزیع در سطح جهانی به طور سریع می باشد. بازارهای جهانی به طور فزاینده ای برای شرکت های چند ملیتی حائز اهمیت بوده و این مورد منجر به تغییر در سازمان ها و فلسفه تحقیقاتی شرکت های بازاریابی بین المللی می گردد. مزایای روش های بین المللی در ارتباط با تحقیقات شامل کنترل و هماهنگی بهتر تحقیقات در بسیاری از کشورها ، قابل مقایسه بودن یافته های تحقیقی و درک بهتر نقش بازار بر مبنای مرزهای فرا ملی می باشد. افراد و همچنین نمایندگی های تحقیق این موضوع را دریافته اند که این مسئاله حائز اهمیت می باشد تا درک کلی را در ارتباط با کل محیط عملیاتی ایجاد کرده و درک بهتری از تصمیمات و فعالیت های رقابتی نسبت به بررسی اطلاعات بازاریابی متعارف داشته باشیم.اگر تحقیقات مربوط به بازاریابی بین المللی بتواند مطابق با نیاز افراد باشد ، می تواند مرتبط و متناسب با هزاره جدید باشد.. 

مقدمه 
دو دهه گذشته ، شاهد جهانی سازی سریع فعالیت های تجاری در جهان به ویژه در منطقه آسیا در بخش های اقیانوس آرام با توجه به شکوفا شدن اقتصاد آسیا همانند ، ژاپن ، کره جنوبی ، تایوان و سنگاپور بوده است. اخیرا بحران اقتصادی ضررهایی را به بعضی از کشورها وارد کرده و رشد اقتصادی این کشورها و کشورهای کمتر شناخته شده همانند تایلند ، مالزی و اندونزی را تحت تاثیر قرار داده است.جهانی سازی و بحران های اقتصادی اگرچه به طور مکرر واقع شده و به یکدیگر ارتباطی ندارند دارای تاثیرات وسیع و مهمی بر روی شرکت های بررسی کننده بازار و فعالیت هایشان در آسیا می باشند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

قسمتی از مقاله انگلیسی

How has the recent crisis in Asia affected the demandand use of marketing research? The consensus amongresearchers and marketers at the Asia-Pacific MarketingResearch Conference was one of cautious optimism, withmany seeing the drop in the economy as a cyclical blip andlooking forward to the future with confidence (EsomarNewsBrief, 1999, p. 4). During the worst part of the crisissometime in late 1998 and early 1999 with a huge outputand revenue slump and low consumer confidence, therewere cutbacks in advertising and research, especiallyamong local and smaller companies. The bigger researchagencies tend to fare better and attract more businessbecause of their links to the MNCs for whom businessgoes on as usual.This attitude of the MNCs is best reflected in thecomment of Kushi Khanna, Marketing Director, PepsiCola, Hong Kong SAR when he pointed out that Pepsihas taken an aggressive stance and actually upped itsmarketing activity in the region during the economic crisis.‘‘First we believe that this will make us stand out at a timewhen other brands are cutting back — this will helpbusiness now and also we will, hopefully come outstronger once the crisis is over. Secondly, given the dropin local currency value, versus the US Dollar and the factthat many companies are cutting back, the cost of services,such as in media etc. is actually lower now. We can up theactivity, without a huge increase in spending.’’ (EsomarNewsBrief, 1999, p. 5) Much of this attitude is reflected inthe words of Bernadette Altavas, Director of RegionalMarket Research, Johnson and Johnson when she remarkedthat the company was a victim of a short-term economiccrisis, but ‘‘we are here in the long-term and brand equityprotection is essential.’’ (Esomar NewsBrief, 1999 p. 6)Smaller marketing research agencies may have beenaffected by the crisis. The effect was mainly concentratedin the badly hit countries such as Indonesia and Thailand,where there were slowdown and erratic pricing cutting bymarketing research agencies. On the whole, the marketingresearch business was solvent in countries such as China,Taiwan, Malaysia, and Singapore.