ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : Social Media and Strategic Communication: Attitudes and Perceptions Among College Students


عنوان اصلی فارسی مقاله: رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی؛ نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان.


مرتبط با رشته : علوم اجتماعی


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید


_______________________________________
قسمتی از ترجمه:
رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار ارتباط با  جوامع راهبردی، از همان ابتدا با استقبال شاغلان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مواجه شدند. رایت و هینسون (2009) ثابت کردند که متخصصان روابط عمومی با توجه به ارتباطات راهبردی، مسلما از رسانه های اجتماعی آگاهی دارند. با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی بر متخصصان صنعتی تأثیر دارند، در نتیجه در این مطالعه به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت که آیا رسانه های اجتماعی بر روی دانشجویان در کل و دانشجویانی که در زمینه های روابط عمومی و تبلیغات تحصیل میکنند، نیز تأثیر دارند. موارد استفاده، نگرش ها و برداشت ها دربارۀ رسانه های اجتماعی در بین دانشجویان از طریق داده های نظرسنجی بررسی شد. در این تحقیقات مشخص شد که آموزش و تحصیلات بر درک و نگرش دانشجویان به رسانه های اجتماعی تأثیر میگذارد. از نظر اساتید و مربیان آموزشی قدردانی از پایگاه اطلاعات دانشجویان و نگرش آنها دربارۀ رسانه های اجتماعی و چگونگی به کار گیری این رسانه ها در ساخت واقعیت و اطلاعات اهمیت خود را دارد. ازنظر متخخصان صنعت که در پی استخدام فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی هستند، یافتن دیدگاه مبنی بر چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی در زندگی و به عنوان ابزار راهبردی توسط دانشجویان با ارزش است. یافته ها نشان می دهد که دانشجویان متخصص رشته های تبلیغات و روابط عمومی  نسبت به رسانه های عمومی دید مثبت تری دارند تا دانشجویان سایر رشته ها. چرا که متوجه اند که رسانه های اجتماعی چگونه با صنعتی که درآن آموزش دیده اند، تطابق و تناسب دارد.این یافته ها نشان میدهد که رسانه های اجتماعی به منظور آماده سازی بهتر دانشجویان برای جو رسانه های فعلی باید با برنامۀ آموزشی ارتباطات راهبردی آمیخته شوند.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

قسمتی از مقاله انگلیسی

The emergence of new digital technologies and social media has also had a dramatic impact on the invariable change in communication. The term, social media, is WKHQHZ³EX]]ZRUG´LQWKHFRPPXQLFDWLRQVDQGPDUNHWLQJLQGXVWU\,WLVWKHFXUUHQW label for digital technologies that allow people to connect, interact, produce and share content. These technologies have donned many labels including: social networking, peer media, new media, digital media, NextGen PR, and Web 2.0. The term, social media, is yet to be defined by Merriam-:HEVWHU¶VGLFWLRQDU\EXWWKHUHLVDQDFWLYH ZHEVLWHWLWOHG³6RFLDO0HGLD'HILQHG´ZKLFKSURYLGHVDIRXU-paragraph answer to the quesWLRQ³:KDWLV6RFLDO0HGLD"´The site indicates social media are the creation of platforms that connect people together, provide an opportunity to produce and share content with others, extract and process community knowledge and share it back. Among the most popular social network services include Facebook, MySpace, Twitter, LinkedIn, Flickr, and FourSquare. While these are the most recognized, there are more than 150 social networking websites listed on Wikipedia, and the list is not exhaustive. In addition to social network services, there are many other services including social bookmarking tools and news sites, such as Digg, Delicious and Mixx, online platform sites, such as Ning, which allow people to create their own social network, and videosharing websites, such as YouTube, all of which make up the social media landscape. 0RELOHWHOHFRPPXQLFDWLRQVQHWZRUNWHFKQRORJ\DQG³VPDUWSKRQHV´HTXLSSHGZLWK operating system software and Internet capabilities have provided the opportunity to VWD\³FRQQHFWHG´ to others and social media networks while on the move.