ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : verification of the effectiveness of the Integrated Product Development paradigm for the development of sports equipment A case study


عنوان اصلی فارسی مقاله: تائید اثربخشی الگوی توسعه محصول یکپارچه برای یک مطالعه موردی توسعه تجهیزات ورزشی.


مرتبط با رشته های : مقالات ورزشی - مدیریت


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: صنعت کالاهای ورزشی ، توسعه محصول، توسعه یکپارچه محصول، الگو ، عمل پژوهش داخلی، اسنوبرد الزام آور، صدمات اسنوبورد؛


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

 _______________________________________
بخشی از ترجمه:
لوازم ورزشی شرکت ها با چالش های مهمی روبرو هستند. برای موفقیت در بازار ضروری است که به دنبال یک ساختار نظامند فرایند توسعه محصول باشیم.یک روش بالقوه،پارادایم توسعه محصولیکپارچه (IPD) است. در این مقاله تحقیق عملیداخلی (IAR) به منظور بررسی اثر IPD در یک مطالعه موردی،مورد استفاده قرار گیرد.در این مقاله نشان داده شده که IPDیک پارادایم توسعه بالقوه برای صنعت کالاهای ورزشی برای حمایت از روند توسعه سیستماتیک برای توسعه محصول موفق در ورزش است.
مقدمه : 
لوازم ورزشی شرکت ها با چالش های مهمی روبرو هستند:
1-باتوجه به چارچوب اقتصادی رکوداقتصادی جهانی،به نظرمیرسد یک ضربه شدید در بازار کالاهای ورزشی داشته باشد. بازار جهانی همچنان بدون چالش و در سال 2008 در 219 میلیارد € (284 میلیارددلار) [1] باارزششدهاست. اینیکسالسختیبود،به عنوان اولین کاهش درمحمول ههای تولیدکننده ازسال 2003 مشهوداست. وباتوجه به عدم اطمینان اقتصادی قریب به اتفاق در حال حاضر، برای گفتن اینکه سال 2009 بهتر خواهد بود ، سخت هست. به گفته تام کاو ، رئیس انجمن سازندگان لوازم ورزشی (SGMA) [2]. علاوه بر این، شرکت هایی با فن آوری بالا وارد بازار کالاهای ورزشی می شوند [3]، که مازاد بر تشدید وضعیت بازار رقابتی است.
2. علاوه بر چارچوب اقتصادی، افزایش استفاده از فن آوری های جدید (به عنوان مثال، مواد جدید)، پیچیدگی رو به رشد محصولات (به عنوان مثال: قطعات محصول)، از اهمیت زیبایی شناسی محصول، و کوتاه شدن چرخه عمر و نوآوریمحصول و عواملبیشتر [4،5]، که بر فرایند توسعه محصول از تجهیزات ورزشی موثر است. برای موفقیت در چنین محیط بازاری ضروری است که به دنبال محصول با ساختار سیستماتیک فرایند توسعه باشیم [5، 6].فرایند سیستماتیک R&D مربوط به موفقیت محصول، هزینه محصول و کیفیت محصول است [7، 8، 9]. با این حال، کسری بودجه را می توان با توجه به پارادایم توسعه سیستماتیک برای توسعه محصول تجهیزات ورزشی هم در پژوهش و هم در عمل مشاهده کرد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


بخشی از مقاله انگلیسی

The assessments of the other objective criteria are positive, too. Although the product quality (O2) can only beevaluated for the functional prototype,a positive assessment was given. This wasdue to the fact that the prototypedid not show any mechanical weakness during the performed tests. Further on, the concept has been presented at the2009  congress  of  the  International  Society  for  Skiing  Safety[31,  32].  Several  renowned  experts  (O3)  gave  a  verygood  feedback  on  the  concept.  Beside  these  points,  productcost  (O5)  is  another  important  assessment  criterion.According to a local manufacturer, manufacturing costs are realizable, which allow an introduction of the product inthe  mid-market  segment.  This  is  an  important  requirement,  which  was  defined  in  the  1stphase  of  the  generic  IPDprocess.  The  assessment  of  the  criterion  development  time(O6)  is  “neutral”.  The  prototype  development  took  16month.  Still,  further  tasks  need  to  be  completed  until  the  series-production  readiness.  Incontrast,  according  to  aR&D  manager  of  a  leading  ski  manufacturer  the  time  to  market  in  the  industry  for  an  alpine  ski  binding  with  asimilar complexity is approx. 14-20 month.Beside  the  objective  criteria,  the  learnability  (S1)  andthe  subjective  impressions  of  each  team  memberconcerning  the  effectiveness  of  the  IPD  (S2)  are  furtherimportant  aspects  [10,  30].  Both  criteria  were  positivelyevaluated. The analysis of the learnability based on the assessment of the three supervisors (completeness, accuracy,independence, quality of the project- and process management etc.) showed good results(67-100%). In addition, thewritten feedbacks of each team member reveal a positivesubjective impression, too. E.g. one team member stated “Ihave  been  skeptic  at  the  beginning  of  the  project.  How  should  five  students  develop  a  product,  which  leadingmanufacturers were not able to? At theend of the project I was convinced”.