ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

ترجمه مقاله سیستم ارتباطی تبادل تصویر: تاثیرات بر درخواست و پیشرفت گفتار برای کودکان مبتلا به اوتیسم در سن مدرسه

ترجمه مقاله سیستم ارتباطی تبادل تصویر: تاثیرات بر درخواست و پیشرفت گفتار برای کودکان مبتلا به اوتیسم در سن مدرسه دسته: کامپیوتر

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

ترجمه مقاله سیستم ارتباطیتبادل تصویر: تاثیرات بر درخواست و پیشرفت گفتار برای کودکان مبتلا به اوتیسم در سن مدرسه

 

رشته کامپیوتر

 

The Picture Exchange Communication System: Effects on

Manding and Speech Development for School-Aged Children with Autism(2006)

 

توضیحات: 8 صفحه انگلیسی، 15 صفحه فارسی (word)

 

 

 

چکیده فارسی

ما اثرات سیستم ارتباطات تبادل تصویر (PECS ، فراست و باندی ، 2002) بر فرمان  ( درخواست ) و رشد زبان در کودکان درسن مدرسه مبتلا به اوتیسم  (نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی ، کلامی غیر طبیعی مشخص می شود) مورد بررسی قرار  داده ایم. در مطالعه 1 ، به دو شرکت کنندگان ، دامیان و باب ، PECS در قالب طرح خط پایه ی چندگانه با تاخیر آموزش داده شد. هر دوشرکت کنندگان پس از اجرای PECS افزایش سطح درخواست را  نشان دادند. تنها دامیان هر سخن قابل اندازه گیری در طول مطالعه 1  را نشان داد. پیشرفت گفتار او به طور عمده در مرحله چهارم PECS رخ داد. با توجه به رابطه مثبت بین مرحله چهارم و گفتار افزایش یافته برای دامیان ، مطالعه 2 برای تایید یک رابطه عملکردی بین رویه ی فاز چهارم و پیشرفت گفتاربرای شرکت کنندگان اضافی انجام و هدایت شد. کارل روشهای  آموزش فازچهارم  در دو شرایط ،نشان داده شده در قالب طرح ABAB دریافت کرد. در شرایط A، هیچ تقویت کننده ای برای تلفظ صوتی ارائه نشد ، در شرایط B ، تقویت کننده  برای تلفظ صوتی بعد از یک تاخیر 5-3  ثانیه ای ارائه شد. روش های تقویت صوتی در فاز B بطور متمایز افزایش گفتار کارل را افزایش داد. نتایج از نظر پژوهش در زمینه ارتباطات متراکم شونده و جایگزین وپیشرفت گفتار برای کودکان مبتلا به اوتیسم بحث شده است.