عنوان اصلی لاتین : A new marketing strategy map for direct marketing
عنوان اصلی فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم.
مرتبط با رشته های : مدیریت - بازاریابی
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: تصمیم گیری های متوالی، یادگیری تقویتی، استراتژی بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، نقشه استراتژی های بازاریابی
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
عنوان انگلیسی مقاله:
عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم.
دسته: مدیریت - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده:
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی
مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن
ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس
هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را
حداکثر کنند. با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره
زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته
باشد. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب
در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین
اهداف تناقض هایی پدید می آید. در این مقاله ما روش تصمیم گیری
متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در
بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم
تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته ها نقشه
استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه
فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را
شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه
فعالیتهای موثر منتهی می شود.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید