عنوان اصلی لاتین : militarization and international business
عنوان اصلی فارسی مقاله: نظامی سازی و تجارت بینالمللی.
مرتبط با رشته : علوم سیاسی
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
بخشی از ترجمه:
هدف
این مقاله معرفی یک مسئله خاص است که نشان می دهد چگونه نظامیسازی
میتواند به عنوان یک واحد مستقل باشد که تجارت بینالملل، مدیریت و موسسات
می توانند یا نمیتوانند درسهای بالقوه مفیدی از آن جمعآوری کنند.
ساختار / روش بررسی / دیدگاه
پنج
مقاله استفاده شدهاند برای ایجاد یک مبنای مناسب برای مفهومسازی و
زمینهسازی برای نظامی و نظامیسازی در ارتباط با تجارت بینالمللی.
یافتهها
چندین
مأموریت کلیدی در تعبیر کردن مسائل نظامی سازی در ارتباط با تجارت
بینالمللی انجام شده است. یک محدوده وسیع ملی و فرهنگی پوشش داده شده
است.
اصلیت / ارزش
در توسعه دادن و مجتمع کردن این
مجموعه مقالات این ادعا نمیتواند مطرح شود که به مسائل نظامیسازی پاسخ
داده شده است، زمینه مطرح شده است و مراجع اصلی به مقداری فراهم شدهاند که
برای مباحثات اساسی وسیعتری نیاز است.
کلیدواژه: عملیات نظامی، تجارت بینالمللی، موسسات.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمتی از متن انگلیسی
The structure of this special edition of Critical Perspectives on International Business
dealing with Militarization and International Business is composed of five papers in
total. Stokes, followed by Bishop and Phillips, aim to set the scene for the ensuing
discussion. They reappraise and challenge the value and validity of extant delineations
and representations of military and militarised literature as they are played out in
international business management and organization. They work to renegotiate and
reformulate the contemporary and diachronic rules of engagement with militarization
in relation to international business. These two initial papers seek to accomplish this in
distinct ways. In so doing they develop paradoxes and dialectics that will encourage
the exploration of militarization in relation to international business management and
organization. Our intention is not to create and promulgate a neo-hegemonic set of
representations to replace or replicate the present dominating conditions of the debate.
This would merely be to induce and install one stasis as a replacement for another that
is currently resident. Rather we intend to show what this debate can be. Here we aim to
demonstrate the potential(s) within these critical perspectives of international business