ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : The contribution of e-HRM to HRM effectiveness Results from a quantitative study in a Dutch Ministry


عنوان اصلی فارسی مقاله: کمک مدیریت منابع انسانی الکترونیک به اثربخشی مدیریت منابع انسانی


مرتبط با رشته های : مدیریت


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: مدیریت منابع انسانی، شبکه جهانی، آموزش کامپیوترمحور، هلند


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

_______________________________________
بخشی از ترجمه:
هدف: هم سازمانهای انتفاعی و هم سازمان های غیر انتفاعی در حال جایگزین کردن فعالیت های مدیریت منابع انسانی با ابزار های مدیریت منابع انسانی وب محور هستند. مدیریت منابع انسانی الکترونیک از سال 1990 تا به حال مورد توجه قرار گرفته است. هدف این مقاله بررسی این موضوع است که ببیند آیا این برای سازمان مفید است یا خیر؟
طراحی/روش شناسی /نگرش: این مطالعه در وزارتخانه کار داخلی در هلند هدایت می شد در حالی که مدیریت منابع انسانی الکترونیک در فرم تقاضانامه خودسرویسی کارمندان وارد شده بود.
یافته ها: این مطالعه نشان می دهد که برآورد افراد از اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر اثر بخشی مدیریت منابع انسانی استراتژیک و فنی موثر است.این خصوصاً در درک کیفی از محتوا و ساختار اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک مهم است که اثری مثبت روی اثر بخشی مدیریت منابع انسانی استراتژیک و فنی دارد.
محدودیت های پژوهش :این مشکل است که نتایج پژوهشی که فقط در داخل یک سازمان انجام شده تعمیم بدهیم.
مفاهیم کاربردی : انتظار داریم که با کاربرد مدیریت منابع انسانی الکترونیک هزینه ها کاهش داده شود، بهبود بخشیده شود در خدمات کارکنان وفضای اداره منابع انسانی یک شریک استراتژیک شود.
اصلیت/ ارزش : عرصه ای که این مطالعات روی آن تمرکز دارد پژوهش های آکادمیک وسیعی ندارد.
مقدمه:
مدیریت منابع انسانی الکترونیک کاربرد تکنولوژی های وب محور برای سیاست ها و اقدامات مدیریت منابع انسانی است که در داخل زندگی سازمانی رشد کرده است. تعدادی ادعا می کنند و شرح می دهند مزایای مدیریت منابع انسانی الکترونیک را اما اثبات علمی این مزایا  کاری بس مشکل است.مدارک روشنی برای پاسخ به سوالاتی مانند اینکه آیا مدیریت منابع انسانی الکترونیک به اثر بخشی مدیریت منابع انسانی کمک می کند وجود ندارد. از سازمان های مشاوره ای گرفته تا آکادمی ها دارند اولین تلاشهای پی‌گیر را برای رسیدن به این که آیا تلاش ها در برقراری مدیریت منابع انسانی الکترونیک به نتایج مورد انتظار منجر می شود یا خیر،اما این ارزیابی ها گرایش دارد به یک فضای بی هدف و در گیر شدن آکادمی ها در مبحث خیلی جدید است و هنوز به جوابهای منظمی منجر نشده است .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

بخشی از مقاله لاتین



The literature on e-HRM suggests that, overall, the three goals of e-HRM are cost reduction,  improving  HR  services,  and  improving  strategic  orientation  (Brockbank, 1997; Lepak and Snell, 1998; Rue  ̈ l et al. , 2004; Stanton and Coovert, 2004). Some of the empirical findings add globalisation to these goals, seeing it as an e-HRM driving force in large international organisations. However, the findings also show that these goals are  not  clearly  defined  in  practice,  and  that  e-HRM  is  mostly  directed  towards  cost reductions and efficiency increases in HR services, rather than aiming to improve the strategic orientation of HRM (Gardner et al. , 2003; Rue  ̈ l et al. 2004; Ruta, 2005). Recent studies have found that in nearly half of the companies with a fully integrated HRIS, HR  was  not  viewed  as  a  strategic  partner.  This  is  despite  the  observation  by Shrivastava et al. (2004, p. 201) that “it appears that firms that undertake technology initiatives  with  a  view  to  enable  the  HR  function  to  focus  more  on  value-added activities are the ones most likely to realize the full potential of technology