عنوان اصلی لاتین : A case study of technical and vocational education in Turkey
عنوان اصلی فارسی مقاله: یک مطالعه موردی از آموزش فنی و حرفه ای در ترکیه.
مرتبط با رشته های : مدیریت آموزشی
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف
اصلی این مقاله، فراهم نمودن اطلاعات در مورد نظام آموزشی فنی و حرفه ای
در ترکیه می باشد. پژوهش ها و بررسی های بسیاری در مورد هیئت آموزش عالی و
وزارت آموزش حرفه ای صورت گرفته است که منابع این پژوهش را شکل می دهند.
علاوه بر این، اجماع اندکی در خصوص چارچوب نظری موضوع برای آماده سازی
معلمان قرن 21 در تدریس آموزش های فنی و حرفه ای وجود دارد. معلمان ابتدایی
از چنین انگیزه هایی برای یکپارچه سازی آموزش تحصیلی و حرفه ای، انتقال از
مدرسه به دانشگاه، و جمعیت های خاص آگاهند. اما در اکثر دانشکده ها یا
دانشگاه ها یک نظریه مستقل و یک نظریه مبتنی بر پژوهش برای تغییر منظم و
بلندمدت ارائه نشده است. ظرفیت دبیرستان ها و دانشکده های حرفه ای برای
تربیت معلمانی که آماده تدریس به دانش آموزان برای رفع نیازهای کاری قرن 21
باشند، باید مورد بازسازی قرار گیرد.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمت متن انگلیسی پایین در سایت گذاشته شده صحیح نمی باشد لطفا نسخه انگلیسی را دانلود نمایید.
Review :
The main objective of this paper is to provide information about vocational education system in Turkey. Moreover, little consensus about the theoretical framework to prepare teachers to teach 21st-century vocational training there. Elementary teachers integrating such incentives for academic and professional training, transition from school to university, and special populations alarmed. But in most colleges or universities an independent theory, a theory based on research and long-term systematic change is not provided. High capacity and professional colleges to train teachers to teach students to meet the business needs of the 21st century must be rebuilt.
The main objective of this paper is to provide information about vocational education system in Turkey. Moreover, little consensus about the theoretical framework to prepare teachers to teach 21st-century vocational training there. Elementary teachers integrating such incentives for academic and professional training, transition from school to university, and special populations alarmed. But in most colleges or universities an independent theory, a theory based on research and long-term systematic change is not provided. High capacity and professional colleges to train teachers to teach students to meet the business needs of the 21st century must be rebuilt.