عنوان اصلی لاتین : What is the optimum social marketing mix to market energy conservation behaviour: An empirical study
عنوان اصلی فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار صرفه جویی در مصرف انرژی بازار چیست ؟
مرتبط با رشته های : اقتصاد
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
بخشی از ترجمه:
این
مطالعه در تلاش است تا ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه را در مورد رفتار
صرفه جویی انرژی بازار در دانشجویان دانشگاه های مالزی مشخص سازد . مجموعه
ای از 2000 دانشجو از 5 دانشگاه اصلی مالزی دعوت شدند تا ان ترکیب
بازاریابی اجتماعی را که ترجیح می دهند ارائه دهند . یک تجزیه و تحلیل
متقارن مبنی بر انتخاب , ترکیبی از 5 صفت بازاریابی اجتماعی را به منظور
ترویج رفتار صرفه جویانه انرژی شناسایی کرد :این ترکیب شامل ویژگی های
محصول , قیمت , مکان , ترویج و نگهداری پس از خرید می باشد . هر ویژگی این
ترکیب بالیستی از استراتژی ها همراه است . ویژگی های محصول و نگهداری پس از
خرید با سهم 02/27 و 12/27 به ترتیب به وسیله دانشجویان به عنوان ویژگی
هایی با بالاترین اولویت در ترکیب بازاریابی اجتماعی برای رفتار صرفه
جویانه انرژی انتخاب شدند .ویژگی که کمترین ارجعیت در ترکیب به ان اختصاص
داده شده بود ترویج با سهم 59/11 بود . این مطالعه ,ترکیب بازاریابی
اجتماعی بهینه را به مدیریت دانشگاه , هنگام تصمیم گیری درباره رفتار صرفه
جویانه انرژی بازاریابی توسط دانشجویانی که مصرف کنندگان اولیه انرژی در
محوطه دانشگاه هستند ارائه می دهد .علاوه بر این , این مطالعه به مدیریت
دانشگاه در تخصیص کارامد منابع کمیاب در انجام مسئولیت های اجتماعی خود و
غلبه بر کاستی های بازاریابی با انتخاب امیزه های بازاریابی مناسب کمک می
کند .
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید