ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : What Is the Social in Social Media?


عنوان اصلی فارسی مقاله: چه چیز در رسانه‌های اجتماعی، اجتماعی است.


مرتبط با رشته های : علوم اجتماعی


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

_______________________________________
قسمتی از ترجمه:
به کارگیری واژه‌ "اجتماعی" در زمینه‌ فن‌آوری اطلاعات به سرآغاز دانش سیبرنتیک (فرمانشناسی) بازمی ‌گردد. این واژه بعدها در زمینه‌ی نرم ‌افزار گروهی" سالهای 1360پیدایش شد. مکتب تازه‌ی ماتریالیستی فردریش کیتلر و دیگران کاربرد واژه‌ی "اجتماعی" را به عنوان واژه‌ای وقت پرکن و نامربوط کنار گذاشتند ـ کاری که کامپیوترها می‌کنند محاسبه است، آنها در روابط انسانی دخالت نمی‌کنند. از سوی دیگر هیپی‌های کل‌گرا، این دانش بدبینانه‌ ماشین را نادیده گرفته و دیدگاهی مثبت و مردم‌گرایانه را پیش کشیدند که تاکیدش بر کامپیوتر به عنوان ابزاری برای رهای شخصی بود. این تاکید فردگرایانه بر طراحی و کاربردپذیری هم‌کنشگر و غیره در آغاز منطبق با علاقه به جنبه‌ اجتماعی شبکه‌سازی کامپیوتری بود. پیش از اقدام تصاحب‌گرانه‌ کاپیتالیستی "دات. کام" این رشته در نیمه‌ دوم سالهای 1990 فراگیر شد، این ابزارِ رو به پیشرفت بیشتر به صورت ابزاری برای همکاری در میان مردمان دیده می‌شد.
در فصلی به نام "چگونه شبکه‌های کامپیوتر اجتماعی شدند"، کریس چه‌شِر، نظریه‌پرداز رسانه‌ای سیدنی، تکامل تاریخی شبکه‌های کامپیوتری را از جامعه‌سنجی و تحلیل شبکه‌ اجتماعی ـ دانشی "افلاین" (و رشته‌‌ مطالعاتی که به سالهای 1310 بازمی‌گردد) و پویایی‌های شبکه‌‌های مردمی را کندوکاو می‌کند ـ تا نظریه‌ گرونوتر درباره‌ی نیروهای پیوندهای ناتوان در 1352، تا جامعه‌ی شبکه‌ای کاستل در 1996، تا تلاشهای کنونی نقشه‌یابی دانشمندان تکنولوزی که در زیر چتر نظریه‌ی شبکه‌ی بازیگر گردمی‌آیند، دنبال می‌کند. جهش مفهومی که به اینجا مربوط می‌شود حرکت از گروه‌ها، سیاهه‌ها، فوروم‌ها و اجتماع‌ها به تاکید بر نیروبخشیدن به افرادی مربوط می‌شود که به شکل سست با هم پیوند دارند.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

قسمتی از مقاله انگلیسی


The “social question” may not have been resolved, but for decades it felt as if it was neutralized. In the West after World War II, instrumental knowledge of how to manage the social was seen as necessary, and this reduced the intellectual range of the question to a somewhat closed circle of professional experts. Now, in the midst of a global economic downturn, can we see a renaissance of the social? Is all this talk about the rise of “social media” just a linguistic coincidence? Can we speak, in the never-ending aftermath of the 2008 financial crisis, of a “return of the social”? Is there a growing class awareness, and if so, can it spread electronically? Despite widespread unemployment, growing income disparities, and the Occupy protests, it seems unlikely that we will see a global networked uprising. Protests are successful precisely because they are local, despite their network presence. How can the two separate entities of work and networked communication connect?