ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : A State Of The Art Opinion Mining And Its Application Domains


عنوان اصلی فارسی مقاله: عقیده کاوی و کاربردهای آن.


مرتبط با رشته های : روانشناسی - مدیریت


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

_______________________________________
بخشی از ترجمه:
شرکت‌های صنعتی و تولیدی که محصولات جدید تولید می‌کنند، می‌خواهند بدانند مشتریانشان چه احساسی نسبت به این محصولات دارند و این اطلاعات را می‌توان با مطالعه‌ی عقیده‌ها در پورتال‌های نظرسنجی بدست آورد. در عین حال، کاربران یا مشتریان نیز می‌خواهند بدانند کدام محصول را بخرند پس این نظرات را می‌خوانند و سعی می‌کنند تصمیم‌گیری کنند. دیده شده است که عقیده‌های آنلاین روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و این عقاید، غنی بودن اطلاعات را نشان می‌دهند که می‌تواند برای صنعت و مشتریان مفید باشد.
با این حال، اینجام این کار به صورت دستی سخت و زمانبر است. به عنوان مثال، سازمان‌های تولیدی ترجیح می‌دهند اطلاعات به فرمتی باشد که برای استفاده راحت‌تر باشد، پس اتوماتیک کردن این فرایند بسیار مفید است. اینجاست که عقیده کاوی به میان می‌آید. در وب، عقاید را می‌توان به فرم متن، تصویر، صوت یا داده‌ی ویدئویی بیان کرد. این مقاله از متن کاوی فاصله می‌گیرد چون در این زمینه بسیار کار شده است. عقیده کاوی را می‌توان یک زیر اصل از زبان شناسی محاسباتی تعریف کرد که با عقیده‌ای که یک سند بیان می‌کند در ارتباط است. طبقه‌بندی احساسات تعیین کننده‌ی ذهنیت، قطبیت (مثبت و منفی) و قدرت قطبیت (مثبت ضعیف، مثبت میانه و مثبت قوی) یک متن عقیده است. عبارات مختلفی توسط محققان استفاده می‌شود تا احساسات را طبقه‌بندی کنند: عقیده کاوی، تحلیل احساسات، استخراج احساسات یا رتبه‌بندی کارا. ما در این مقاله برای سادگی از عبارات عقیده کاوی که همه‌ی این عبارات را دربر می‌گیرد استفاده می‌کنیم. 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بخشی از مقاله انگلیسی


Information  Retrieval  (IR):The  search  for  information  isusually   based   on   a   query.   Common   information   retrievalsystems include popular search engines such as Google, yahoosearch, Live search and AltaVista.  Access to books and otherdocuments at Universities and publiclibraries is also facilitatedby   IR   systems.      According   to   our   understanding   of   theliterature,  the  major  distinction  between  IE  and  IR  is  that  IRprovides  more  precise  data  byquerying  databases  based  on  atopic.