ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

قسمتی از متن انگلیسی


Suppose the pole-pair number of torque windings is p1 , and that of suspension force windings is p2 . When the rotating magnetic field produced by the two sets of windings satisfy the following three conditions: 1) p2 = p1 ±1, 2) the two magnetic fields have the same rotation direction, and 3) the currents in two sets of windings have the same frequency, then the interactive magnetic fields will produce radial suspension forces in the constant direction. According to the electromagnetic field theory, there are two kinds of magnetic force, namely, Lorentz force and Maxwell force in the BIM. Besides the electromagnetic torque produced by Lorentz force just as it works in an induction motor, it also can generate radial suspension force. Compared with Lorentz force, Maxwell force, also named magnetic resistance force, is the main source of the radial suspension force in the BIM. Fig. 1 shows the principle of radial suspension force generation. The four-pole flux ψ4 and two-pole flux ψ2 are generated by the torque winding currents i1 and suspension force winding currents i2 in the N4 and N2 turns of stator windings, respectively. Under no-load balanced conditions, if a positive radial suspension force along the x-axis is needed, the torque winding current i1 and suspension force winding currents i2 are electrified as shown in Fig. 1. The flux density in the airgap 1 is increased, because both fluxes ψ4 and ψ2 are in the same direction. On the



عنوان انگلیسی مقاله: Speed-Sensorless Vector Control of a Bearingless Induction Motor With Artificial Neural Network Inverse Speed Observer
عنوان فارسی مقاله: کنترل برداری بدون سنسورسرعت یک موتور القایی بدون یاتاقان با استفاده از ناظر سرعت معکوس شبکه عصبی مصنوعی.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
به منظور جلوگیری از اثر تشخیص سرعت بر پایین آمدن پایداری و دقت سیستم موتور القایی بدون یاتاقان، این مقاله تکنیکی تازه برای مشاهده سرعت با استفاده از روش معکوس شبکه عصبی مصنوعی (ANN)، ارایه می دهد. زیرسیستم درونی تشکیل شده از جریان های سیم پیچی سرعت و گشتاور، مدل شده اند و سپس معکوس سازی آن با استفاده از ANN صورت گرفته است. سرعت موتور، بطور موفقیت بخشی با سری کردن زیرسیستم اصلی با معکوسش، مشاهده شده است. سرعت مشاهده شده به حلقه کنترل سرعت پیشخور (فیربک) شده، و ازینرو درایو برداری بدون سنسور سرعت محقق می شود. سودمندی این روش، با استفاده از نتایج آزمایشی نشان داده شده است.
اصطلاحات مرتبط معکوس شبکه عصبی مصنوعی (ANN)، موتور القایی بدون یاتاقان (BIM)، بدون سنسور سرعت، کنترل برداری.
مقدمه:
در سال های اخیر، علایق زیدی بر موتورهای بدون یاتاقان جلب شده است. به سبب همانندی (شباهت) ساختارهای موتورهای الکتریکی و یاتاقان های مغناطیسی، یک موتور بدون یاتاقان، آمیزه ای از عملکرد یک موتور و یک یاتاقان با همان قاب استاتور می باشد. این موتورها می توانند بطور همزمان نیروی تعلیق شعاعی و گشتاور را طوری تولید کنند که هیچ اتصال مکانیکی بین روتور و استاتور وجود داشته باشد. از سویی دیگر، تعلیق مغناطیسی دارای این برتری های نشکستن، ساییده نشدن، نیاز نداشتن به روغن کاری، سرعت چرخشی بالا، و دقت بالا در مقایسه با اتصال مکانیکی می باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



مقالات پایین ممکن است که مرتبط با این مقاله بالا باشد.

1- کنترل سرعت بی سنسور جهت دهی میدان استاتور غیر مستقیم به منظور درایو موتور القایی تکفاز

2- بازرسی برداری بی سنسور سرعت یک موتور القایی بدون یاتاقان

3- بررسی کلید از پیش مشترک (psk) در شبکه های حسگر بی سیم

4- گزینش گره سرخوشه با کاربرد منطق فازی

5- ترمیم کارایی و عملکرد خط برق با کاربرد از ادوات D-FACTS

6- تنظیم سرعت موتور القایی بدون حسگر با کنترل گشتاور دینامیک و خرید ترجمه

7- تحویل داده ها با شبکه های مختلف تلفن همراه به منظور پروتکل ترکیبی مقایسه ای

8- درایو موتور القایی ولتاژ بالا، بیش تحریک پیشرفته DC

9- شیوه های مدیریت نیرو در شبکه حسی بیسیم

10 نمونه های خلق رفتاری به صورت اتوماتیک، سیستمهای تطبیقی

11- گردآوری اطلاعات در شبکه های حسگر خودرویی شهری

12- استراتژی بازبینی مقایسه ای به منظور کارایی های جبرانساز استاتیک توزیع