ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post-purchase regret


عنوان اصلی فارسی مقاله: احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید


مرتبط با رشته های : مدیریت - اقتصاد


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

_______________________________________
بخشی از ترجمه:
هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در خرید محصولات برای خود قائل هستند.  تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.
طراحی،روش شناسی،رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از 307 خریدار که پاسخ آنها به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان،جشن و پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی AMOS مسیر فعال روابط بین صفات مصرف کننده را  در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.
یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود است.
محدودیت های تحقیق:
محدودیت عمده برای محدوده سنی 18تا45 سال است که به این معنی است  که افراد مسن تر از نسل خریداران حذف شده اند. این مطالعه بر اهمیت تغییرات در رفتارهای خود هدیه ای و تاسف مصرف کننده بعد از خرید اشاره دارد. 
اصالت  و ارزش:
این تحقیق اولین بررسی در مورد نگرش لذت باورانه از خرید و مفاهیم انگیزه خود هدیه ای  و تاثیر آن بر تاسف بعد از خرید است .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

قسمتی از مقاله انگلیسی

Hedonistic shopping
 and indulgenceThe hedonic shopping experience is personal, subjective andreflects an emotional or psychological worth of the purchasethrough values such as the joy from excitement of shopping,or  the  escape  from  everyday  activities  that  the  experienceoffers  (Carpenter  and  Moore,  2009).  Satisfaction-seekingfulfills   a   biological   need   whereas   pleasure-seeking   andhedonism co-exist in the mind of the consumer, and aims toincrease  the  “quality”  of  the  experience  (Campbell,  1987).Shoppers  anticipate  the  pleasure  that  sales  generate;  thenovelty of a new product; the thrill of the chase and gaining abargain.  Thus,  hedonic  consumers  shop  because  it  “feelsgood” and make no attempt to consider the full consequencesof action through regret or post purchase dissonance.Hedonic  consumption  seeks  novelty,  variety  and  surprise(Holbrook  and  Hirschman,  1982)  which  are  hallmarks  ofcontemporary   consumer   society   (Pandya   and   Venkatesh,1992).  Phrases  such  as  “Shop  ’til  you  drop”  and  “I  shoptherefore I am” go beyond basic need fulfillment and reflect theincreasing  importance  that  consumers  attribute  to  personalacquisitions (Westphalet al., 2002). Ethical hedonism claims itis fundamentally right, proper and just to seek pleasure and thepursuit  of  pleasure  rationalises  such  “action”  by  making  it“purposeful”  to  the  extent  that  rationality  and  intentionalaction reflect a pleasure oriented foundation (O’Shaughnessyand   O’Shaughnessy,   2002).   Without   considering   theconsequences of actions, hedonistic shoppers will continue to“buy”  brands,  expensive  products,  novel  experiences  andembrace  the  ideology  of  ceaseless  consumption  of  materialgoods   (Rohatyn,   1990).   Such   consequences   lead   to   therealization    that    with    every    new    acquisition    comesdisappointment,   restlessness,   post-purchase   regret   andsubsequently leads to more conspicuous consumption.