ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : Road infrastructure cost and revenue in Europe


عنوان اصلی فارسی مقاله: هزینه و درآمد زیرساخت جاده ای در اروپا.


مرتبط با رشته های : برنامه ریزی شهری


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 89 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید


_______________________________________
بخشی از ترجمه:
پیشینه و هدف پروژه IMPACT 
براورد و درون یابی هزینه های بیرونی حمل و نقل به عنوان موضوع مهمی برای تحقیق و توسعه سیاست های حمل و نقل اروپا برای سال های زیادی بوده است. کمیسیون اروپا مسائلی را در مورد درون یابی هزینه های بیرونی در چندین مقاله راهبردی، همانند کتاب سبز در مورد قیمت گذاری عادلانه و کارآمد (1995)، کتاب سفید در مورد استفاده کارآمد، سیاست حمل و نقل اروپا 2010 و بررسی میان مدت 2006، مطرح کرده است. مسئله براورد هزینه بیرونی و درون یابی همچنین در سطح گسترده ای در چندین پروژه برنامه چارچوب اروپا ( برای نمونه UNITE PETS, ExternE, IMPRINT, REVENUE, MC-ICAM, TRENEN, GRACE) مورد بررسی قرار گرفته است. 
با اصلاح بخشنامه 1999/62/EC در مورد هزینه وسایل نقلیه سنگین برای استفاده در زیرساخت های خاص، این مسئله در پیشاپیش توجهات قرار گرفت. ماده 1(9) بخشنامه یورووینت 2006/38/EC ( که به اصلاح ماده 11 بخشنامه قدیمی 1999/62/EC پرداخته است)، کمیسیون را ملزم کرده تا مدل عمومی کاربردی، شفاف و قابل درکی را برای ارزیابی تمام هزینه های بیرونی ( شامل هزینه هایی که به دلیل شرایط غیرجاده ای ایجاد می شوند)، بپردازد. این مدل به عنوان مبنایی برای محاسبه آینده هزینه های زیرساخت می باشد. این مدل همراه با تحلیل های تاثیرگذار بر روی درون یابی کردن هزینه های بیرونی برای تمام حالات حمل و نقل و استراتژی هایی برای پیاده سازی مرحله ای، می آید. 
هدف بررسی IMPACT ارائه مرور کاملی از روش هایی که به برآورد هزینه بیرونی، و تحلیل استراتژی های درون یابی ، پرداخته که شامل ارزیابی تاثیر گزینه های مختلف می باشد. نتایج IMPACT ، بر مبنای مقدار بیشماری از مواد موجود در این موضوعات، می بایست به کمیسیون  در زمینه توسعه ارتباطات که بنا به درخواست بخشنامه 2006/38/EC می باشد، کمک کند. 
مسئله درون یابی هزینه های زیست محیطی، تصادفات و ازدحام به شدت در ارتباط با هزینه های زیرساخت می باشد. در چارچوب پروژه IMPACT، کمیسیون همچنین تحلیل از هزینه های زیرساخت را درخواست کرد. در مقایسه با فعالیت های دیگر در IMPACT ، حیطه در اینجا محدود به حمل و نقل جاده ای می باشد. 
به طور مختصر، نتایج بررسی IMPACT در ارتباط با سه مورد قابل تحویل می باشد. 
1- قابلیت تحویل 1- دفاتر مربوط به براورد هزینه بیرونی
2. قابلیت تحویل 2- گزارش هایی در مورد هزینه، مالیات و مخارج زیرساخت.
قابلیت تحویل 3- گزارش در مورد استراتژی های درون یابی.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بخشی از مقاله انگلیسی

With the amendment of Directive 1999/62/EC on the charging of heavy goods vehicles for the use of certain infrastructures the subject has come to the forefront of attention. Article 1(9) of the Eurovignette Directive 2006/38/EC (amending Article 11 of the old Directive 1999/62/EC) requires the Commission to present a generally applicable, transparent and comprehensible model for the assessment of all external costs (including those caused by non-road modes). This model is to serve as the basis for future calculations of infrastructure charges. The model must be accompanied by an impact analysis on the internalisation of external costs for all modes of transport and a strategy for a stepwise implementation. The aim of the IMPACT study is to provide a comprehensive overview of approaches estimating external costs, and an analysis of internalisation strategies, including an assessment of the impacts of various alternatives. The results of IMPACT, based on the enormous amount of material available on these issues, should help the Commission with the development of a Communication as requested by Directive 2006/38/EC.