عنوان اصلی لاتین : New Avenues in Opinion Mining and Sentiment Analysis
عنوان اصلی فارسی مقاله: روشهای جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات.
مرتبط با رشته : روانشناسی
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بخشی از ترجمه:
عقاید
دیگران در موقع تصمیمگیری یا انتخاب یک گزینه از میان چندین گزینه
میتواند بسیار حیاتی باشد. وقتی این گزینهها حاوی منابع ارزشمند باشند
(برای مثال صرف زمان و هزینه برای خرید محصولات یا سرویسها)، مردم اغلب به
تجربیات قبلی خود تکیه میکنند. قبلاً منابع مهم اطلاعاتی، دوستان و مجلات
و وبسایتهای تخصصی بودند. حالا وب اجتماعی ابزار جدیدی برای ساخت و به
اشتراکگذاری ایدهها با افراد متصل به شبکهی جهانی وب فراهم میکنند.
انجمنها، بلاگها، شبکههای اجتماعی و سرویسهای اشتراک محتوا به مردم در
اشتراکگذاری اطلاعات مفید کمک میکند. این اطلاعات ساختیافته نیستند اما
بخاطر اینکه برای مصارف انسانی تولید شدهاند، قابل پردازش توسط ماشین
نیستند. دریافت عقاید عمومی دربارهی رویدادهای اجتماعی، فعالیتهای
بازاریابی و اولویتهای محصول، علاقهی جوامع علمی و جهان تجارت را به خود
جلب کرده است. زمینههای ادغام شدهی حاصل عقیده کاوی و تحلیل احساسات است.
با وجود اینکه این دو عبارت معمولاً به جای یکدیگر استفاده میشوند عقیده
کاوی و تحلیل احساسات به ترتیب روی تشخیص تمایلات و درک احساسات تمرکز
دارند. به دلیل اینکه شناسایی احساسات برای تشخیص تمایلات استفاده میشود
با این حال دو زمینه معمولاً زیر یک چتر ترکیب میشوند و حتی به عنوان هم
معنی از آنها یاد میشود. هر دو از تکنیکهای داده کاوی و پردازش زبان
طبیعی (NLP) برای کشف، بازیابی و استفاده از اطلاعات و عقاید در شبکهی
جهانی وب استفاده میکنند.
احساس و عقیده کاوی از زبان طبیعی،
چالش برانگیز است زیرا نیاز به درک عمیقی از قوانین آشکار و ضمنی، منظم و
نامنظم و نحوی و معنایی زبان دارد. تحقیقات تحلیل احساسات با مشکلات حل
نشدهی NLP دست و پنجه نرم میکند: وضوح هم ارجاعی، کنترل نفی، وضوح تکرار و
وضوح حساس به کلمه. عقیده کاوی یک مسئلهی بسیار محدود NLP است زیرا سیستم
فقط نیاز به درک احساسات مثبت و منفی از هر جمله و موجودیتها و موضوعات
مقصد دارد. بنابراین تحلیل احساسات یک فرصت برای محققان NLP است تا پیشرفت
در همهی زمینههای NLP و تأثیر عملی را ملموستر کنند.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمتی از مقاله انگلیسی
In another work, Ellen Riloff andJanyce Weibe reduced text-analysisgranularity to the sentence level byusing the presence of opinion-bearinglexical items (single words orn-grams) to detect subjective sen-tences.13Soo-Min Kim and EduardHovy, instead, used semantic framesthat identified sentimental topics (ortargets).14Reviewers tend to adhereto being either subjective or objective,and that creates continuity amongadjacent sentences. Hence, other re-searchers collectively classify docu-ments by assigning preferences forpairs of nearby sentences.