عنوان اصلی لاتین : Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge
عنوان اصلی فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری،چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.
مرتبط با رشته : علوم اجتماعی
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمتی از ترجمه:
از
آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران به سمت رسانه های اجتماعی به
عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت
صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به فزونی
می باشد. رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار
نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد می کند که از طریق
آن شهرت و آوازۀ تشکیلاتی خود را نشان دهند. به عنوان قلمرویی که بخش
عمومی دارای صدای مطلق می باشد، شبکه های اجتماعی چالش های جالب توجهی را
برای شاغلانی که به بررسی شهرت سازمانی می پردازند، نشان می دهد. در این
مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد، نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت
های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان (در 500 تا 1000 شرکت
امریکایی که از نظر فروش در صدر قرار داشتند ) بررسی شد. یافته ها نشان می
دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین شکاف
عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین
غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد. علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای
تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات
آشکار شد.
رسانه های اجتماعی و شبکه های آنلاین شخصی در نحوۀ
ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. طبق
گزارش شرکت وب- پیگردی تکنوراتی (Technorati) تقریبا حدود 2 سل قبل 59.8
میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و 175,000 بلاگر روزانه برای
اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند (سانتورا،2006). از زمان این گزارش، این
تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا
بیش ازدو برابر شد یعنی تا 184 میلیون بلاگ (سانتورا،2006). این میزان در
ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی 26 میلیون میباشد. علاوه بر این در سال
2008، 77 میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمتی از متن انگلیسی
Clearly, communication technology tools such as blogs and social network
sites (e.g., Facebook, MySpace) represent an emergent area of personal
publishing, where pedestrian consumers (i.e., non-media) are able to post
potentially influential commentary (Trammell & Keshelashvili, 2005) and connect
with others. Like-minded voices find one another through simple word searches,
and what may have previously been an isolated opinion or incident becomes a
force with potential to have a large impact on public opinion itself. Consider
illustrations of Sony admitting to launching a fake blog (Marketing Vox, 2006),
video footage of a Dell laptop bursting into flames at an international conference,
and Wal Mart’s fake blog. A Google search for “Dell laptop in flames” yielded
323,000 results and “Wal Mart fake blog” returned more than a million (Business
Week, 2007).