ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : Mining Opinion from Text Documents: A Survey


عنوان اصلی فارسی مقاله: عقیده کاوی از اسناد متنی.


مرتبط با رشته های : فناوری اطلاعات و کامپیوتر - دیجیتال و فناری


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

_______________________________________
بخشی از ترجمه:
عقیده کاوی (OM) یک زمینه‌ی تحقیقاتی جدید و نو ظهور است که با بازیابی اطلاعات و استخراج دانش از متن با استفاده از داده کاوی (DM) و پردازش زبان طبیعی (NLP) سروکار دارد. هدف OM این است که کامپیوتر را قادر سازیم که بتواند احساسات را تشخیص و بیان کند. دید یا رفتاری که بر اساس احساسات باشد به جای منطق، احساس گفته می‌شود. بنابراین OM به تحلیل احساسات نیز معروف است. سازمان‌های تجاری پول زیادی را صرف مشاوران و محققان کرده‌اند تا احساسات و عقاید مشتریان را در مورد محصولاتشان بدانند. به طور مشابه، افراد نیز به عقاید دیگران در مورد محصولات، خدمات، موضوعات و رویدادها برای یافتن بهترین انتخاب‌ها علاقه‌مند هستند. این نوع تحقیقات برای جمع‌آوری از میان انجمن‌های وب، بلاگ‌ها، گروه‌های گفتگو و جعبه‌های نظرات در حال حاضر بسیار آسان شده است. عقیده را می‌توان از هر شخص در مورد هر چیزی در جهان را می‌توان از طریق سایت‌های نظرسنجی، بلاگ‌ها و گروه‌های گفتگو و ... به دست آورد. استخراج اطلاعات و کشف دانش یک زمینه‌ی مهم تحقیقاتی است. مسئله‌ی استخراج دانش از شبکه‌ی جهانی، چالش برانگیزتر است زیرا داده‌های ذخیره شده در وب بسیار طبیعت پویایی دارند. داده‌ها به دلیل بروزرسانی‌های دائمی و افزودن اطلاعات جدید در هر لحظه به سرعت در حال تغییر هستند. می‌توان از وبسایت‌ها برای برنامه‌های مختلفی استفاده کرد. یکی از این برنامه‌های مهم وب، جمع‌آوری عقاید و استخراج الگوهای معنادار از آن‌هاست. در حین فرایند تصمیم‌گیری، اکثر ما از دیگران کمک می‌گیریم. این یک پدیده‌ی طبیعی است که یک تصمیم خوب بر اساس عقیده‌ی دیگران به دست می‌آید. قبل از شبکه‌ی جهانی وب، از عقیده‌ها به طور شفاهی یا توسط کلمات به اشتراک گذاشته می‌شد و ما مجبور بودیم از دوستان خود در مورد اینکه کدام آیتم از دیگران بهتر است سوال کنیم یا بخواهیم توضیح دهد که کدام ویژگی یک آیتم خوب و کدام بد است. با پیدایش شبکه‌ی جهانی وب، اشتراک‌گذاری دانش و کسب مزیت از تجربیات دیگران، ممکن شد. امروزه بیش از 75000 بلاگ جدید با 1.2 میلیون پست جدید روزانه ساخته می‌شود و 40 درصد مردم در جهان مدرن به نظرات، عقاید و توصیه‌های جمع‌آوری شده از بلاگ‌ها، انجمن‌ها و دیگر سایت‌های مربوطه تکیه می‌کنند. این امر اهمیت نیاز به OM را نشان می‌دهد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


بخشی از مقاله انگلیسی

Opinion  Mining  (OM)  is  a  new  and  emerging  area  of  re-search  which  deals  with  information  retrieval  and  knowl-edge  discovery  from  text  using  Data  Mining  (DM)  andNatural  Language  Processing  (NLP)  techniques.  The  goalof  OM  is  to  make  computer  able  to  recognize  and  expressemotions. A thought, view, or attitude based on emotion in-stead  of  reason  is  called  sentiment.    Thus  OM  is  also  re-ferred  as  sentiment  analysis.  Business  organizations  arespending a lot of money through consultants and surveys tofind consumer sentiments and opinions about their products.Similarly  individuals  are  interested  in  others  opinion  aboutproducts, services, issues and event for finding best choicesThis  type  of  survey  is  now  become  easy  to  collect  throughweb  forums,  blogs,  discussion  groups  and  comment  boxes.Opinion  can  be  collected  from  any  person  in  the  worldabout  any  thing  through  review  sites,  blogs  and  discussiongroups  etc.  Extraction  of  information  and  knowledge  dis-covery  is  an  important  area  of  research.  The  problem  forknowledge  extraction  from  World  Wide  Web  is  even  morechallenging  because  the  data  stored  in  the  web  is  very  dy-namic  in  nature.  The  data  is  rapidly  changing  due  to  con-tinuous  updating  and  addition  of  latest  information  everytime.  Websites  can  be  used  for  a  variety  of  applications.One  of  an  important  application  of  web  data  is  to  collectuser opinion and extract meaningful patterns from it. Duringdecision making process most of us get help from others