عنوان اصلی لاتین : Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان اصلی فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
مرتبط با رشته های : اقتصاد - تجارت الکترونیک
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18 صفحهکلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
جهت دانلود رایگان قسمتی از محصول اینجا کلیک کنید
_______________________________________
قسمتی از ترجمه مقاله:
از
آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو
بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب
سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های
متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی
آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود
که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی
اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود به میزان
قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
مقدمه
محیط
تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات
مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی تعامل
مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای
ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی
مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith 2000).
خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد،
چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد،
مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe 1997). از
این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط
کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های
نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی، یکی از
فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم
میباشد
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
برای دانلود مقالات دیگر که مرتبط با این موضوع تجارت الکترونیک اینجا کلیک نمایید
بخشی از مقاله انگلیسی
1. Introduction
The Internet-based electronic commerce environment enables consumers to search for information and purchase products or services through direct interaction with the online store. That is, consumer-purchases are mainly based on the cyberspace appearance such as pictures, images, quality information, and video clips of the product, not on the actual experience Lohse and Spiller, 1998; Kolesar and Galbraith, 2000). Shopping at an online store is like shopping through a paper catalog because both involve mail delivery of the purchases and in both cases customers cannot touch or smell the items Spiller and Lohse, 1997). So the promise of electronic commerce and online shopping depends, to a great extent, on user interfaces and how people interact with computers Hoque and Lohse, 1999; Griffith et al. , 2001). Moreover, the characteristics of information presentation, navigation, order fulfillment in an interactive shopping medium is considered a more important factor in building electronic commerce trust than in the traditional retailing Alba et al. , 1997; Reynolds, 2000).
The Internet-based electronic commerce environment enables consumers to search for information and purchase products or services through direct interaction with the online store. That is, consumer-purchases are mainly based on the cyberspace appearance such as pictures, images, quality information, and video clips of the product, not on the actual experience Lohse and Spiller, 1998; Kolesar and Galbraith, 2000). Shopping at an online store is like shopping through a paper catalog because both involve mail delivery of the purchases and in both cases customers cannot touch or smell the items Spiller and Lohse, 1997). So the promise of electronic commerce and online shopping depends, to a great extent, on user interfaces and how people interact with computers Hoque and Lohse, 1999; Griffith et al. , 2001). Moreover, the characteristics of information presentation, navigation, order fulfillment in an interactive shopping medium is considered a more important factor in building electronic commerce trust than in the traditional retailing Alba et al. , 1997; Reynolds, 2000).