عنوان اصلی لاتین : Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian
عنوان اصلی فارسی مقاله: عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
مرتبط با رشته : اقتصاد
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: عوامل اجتماعی،عوامل شخصیتی،نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی،قصد خرید،وضعیت مصرف.
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف
از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از
طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این
تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد
نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است. که در زمینه کیف های
دستی است. حدود 250 پاسخ دهنده در بازه سنی 40-16 سال در این نظر جمع شده
توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و
شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت
مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت خرید بیشتر خواهد شد. در حالی
که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی گذارد. تغییر در هردو نگرش و
تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد..
1-مقدمه:
جعل
و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده
و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز
و استوتینگر 2005). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم
هایی در این زمینه داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به
عنوان دزدان دریایی در بازار تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه
اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود را از طریق اینترنت و در
داخل اصطبلها و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ارائه می
نمایند.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بخشی از مقاله انگلیسی
3.1 Type and Source of Data
The primary data of this research is gathered from questionnaire distribution. The questionnaire is developed
based on seven-point likert-scale adopted from Phau and Teah (2009 and Noordin (2009). This research used
quantitative approach with quota-purposive convenience sampling method and all methods of data collection
were conducted from September 2012 until November 2012 in the area of Sleman, Yogyakarta, mostly around
Universitas Islam Indonesia Yogyakarta, Indonesia. The number of the sample obtained was 265 respondents;
however, the number of samples was reduced when the respondent failed to answer the questionnaire completely.
A total of 250 samples were considered acceptable after being tested the reliability and validity, and then entered
into SPSS 16.0 to be calculated using path analysis with an approach to regression analysis for hypothesis testing.
Coefficient of the parameter is estimated using Standardized Coefficient while the methods used to calculate the
path coefficient is Ordinary Least Square (OLS).