عنوان اصلی لاتین : Examining market entry mode strategies via resource-based and institutional influences
عنوان اصلی فارسی مقاله:بررسی استراتژی های ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع؛ شواهد تجربی از یک منطقه با بافت اقتصادی
مرتبط با رشته : اقتصاد
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: نظریه سازمانی، نظریه مبتنی بر منبع، استراژی ورود، عملکرد شرکت
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این
تحقیق دو هدف عمده دارد. اول توسعه و بررسی یک چهارچوب به منظور بازاریابی
و انتخاب حالت ورودی مبتنی بر منابع و نظریه ی نهادی در چار چوب منطقه ای
در داخل کشور از لحاظ بازاریابی است. در این مساله تأثیرات مبتنی بر منابع
محیط زیست محرک های اصلی استراتژی حالت ورودی هستند .به ویژه، مساله ی
اساسی یک شرکت، استراتژی های ورودی به بازار است که منابع آن (مشخصات شرکت،
مشخصات محصول، بزرگی شرکت) است که میتواند انتخاب را تقویت کند و همچنین
این انتخاب به درک شرکت ها از دو محیط (خصوصیات میزبان و میهمان بازار)
بستگی دارد. دوم بررسی چارچوب نظری در وضعیت های ویژه از حالت های ورودی
شرکت های هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین به عنوان اقتصاد خاص منطقه ای در
چارچوب داخل کشوراست.جمع آوری اطلاعات از 208مدیر ارشد شرکت های هنگ کنگ با
بررسی پست الکترو نیکی انجام گرفت. نتایج نشان می دهد که مشخصات شرکت،
مشخصات محصول، خصوصیات بازار داخلی و میزبان)اما نه به بزرگی شرکت ( به طور
قابل توجهی در استراتژی انتخاب و ورود صاحبان سهام به منظور شرکت هایی
دارد که از هنگ کنگ به دیگر مناطق در چین می روند.
کلیدواژه:
مقدمه:
انتخاب
بازار حالت ورودی بین المللی از شرکت ، تبدیل به یک رشته اصلی مورد توجه
در بازاریابی بین المللی شده است.(نگاه کنید به آگاروال، 1994؛ برادلی و
گانن، 2000؛ داو و Larimo، 2009؛ رسیده و همکاران، 2002؛ Mayrhofer، 2004
)و بین المللی
کسب و کار(آگاروال و Ramaswami، 1992؛ Brouthers، 2002؛ چان
و
همکاران، 2006؛ Erramilli، 1996 مطبوعات.)با توجه به اینکه که مطبوعات
بازاریابی بین المللی به محدوده ی مسائل مربوط به حالت ورودی توجه ی ویژه
ای کرده است هنوز هم شکاف هایی در مطبوعات وجود دارد که این پژوهش به درست
کردن آن ها می پردازد.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمتی از متن انگلیسی
Second, to date little empirical workhas been done on examiningthe relationship between the two theories in explaining entry modechoices of firms, particularly in the contexts of inter-provincebusiness where significant psychic differences between regionsmay exist. Our study aims to investigate the relationships betweenresource-based influences, environment-based influences and en-try mode strategy in a region-within-country context. The focushere is on the China–Hong Kong context. In particular, ‘‘from an eco-nomic and even sub-cultural perspective, Hong Kong and MainlandChina are separate territories significantly foreign to each other’’(Child et al., 2002). Further, Hong Kong has been politically reunitedwith China and this integration of a free-market capitalistic systemwith a socialist–communist system is seen as the super paradox(Chan et al., 2006). Particularly, the ‘‘one country, two systems’’ en-sures that Hong Kong and China remain distinct business environ-ments in terms of legal and regulatory systems, resourceavailability, infrastructure and market efficiencies (Ebrahimi,2000). These factors make the China–Hong Kong context a suitablecontext to represent our view of the region-within-country issue toexplore the resource–strategy–environment duality.By focusing on a specific region-within-country context we at-tempt to address the shortcomings in previous eclectic models thatexclude potential impacts of both home and host environmentalfactors that are difficult to control as firms in these studies may en-ter different countries (Ekeledo and Sivakumar, 2004). We placeour emphasis on a single home market and a single host marketcommon to all firms, allowing the effect of institutional theoryand RBV on entry mode to be controlled and studied more clearly.