ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین :Emerald Article: Enhancing employee outcomes: The interrelated influences of managers emotional intelligence  and leadership style


عنوان اصلی فارسی مقاله: بهبود بازده کارکنان؛ تأثیرات وابسته هوش عاطفی مدیران و سبک رهبری


مرتبط با رشته : مدیریت


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: هوش عاطفی، رهبری تحولی، عملکرد کارمند


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید



_______________________________________
بخشی از ترجمه:
هدف- هدف این مقاله، بررسی تأثیرات متقابل هوش عاطفی مدیران، سبک رهبری و خروجی های کارمند است. به ویژه، این مقاله در جستجوی بررسی اثرات تعدیلی بالقوه ی سبک رهبری تحولی بر روابط بین هوش عاطفی مدیران و نتایج(خروجی های) کارمند به مانند عملکرد کارمند، رضایت شغلی، تعهد سازمانی و استرس(فشار) شغلی می باشد.
طراحی، روش شناسی، رویکرد- این مطالعه در دو سازمان بزرگ در شانگهای چین و بر جامعه ی آماری متشکل از مدیران و زیردستان به تعداد323 نفر انجام شده. هوش عاطفی از طریق مقیاس هوش عاطفی ونگ   و سبک رهبری به واسطه ی پاسخنامه چندعاملی رهبری  سنجیده شدند. 
نتایج- یافته ها نشان دادند که سبک رهبری تحولی مدیران به شدت رابطه ی بین هوش عاطفی مدیران و رضایت شغلی کارمند را تعدیل می کند. با این وجود، سبک رهبری تحولی مدیران هیچ گونه اثر تعدیلی ای را بر رابطه  بین هوش عاطفی مدیران و عملکرد کارمند، تعهد سازمانی و استرس شغلی گزارش نکرده است. 
اصالت/ارزش-یافته های این مطالعه به بینش های موجود در رابطه با ارتباطات متقابل هوش عاطفی مدیران، سبک رهبری و خروجی های کارمند کمک می کند و نشان می دهد شدت تاثیر هوش عاطفی مدیران بر رضایت شغلی باید از طریق یک متغیر سوم، رهبری تحولی نشان داده شود. 

نوع مقاله- پژوهشی
مقدمه
سبک رهبری یکی از خصوصیات بسیار مهم مدیران است. یکی از مؤثرترین سبک های رهبری شناسایی شده، سبک رهبری تحولی است(تا مبادله ای). Borns(1978) یک رهبر تحول بخش را کسی می داند که به دنبال انگیزه های بالقوه در کارمندان، برآوردن نیازهای بالاتر و درگیر ساختن تمام کارمندان است. به عبارت دیگر رهبر تحولی، رهبری است که به دنبال رابطه ای از تقلید متقابل و ارتقاء است که کارمندان را تا سطح رهبری پیش می برد. علاوه بر این، Borns ادعا کرد که سبک رهبری تحولی «زمانی اتفاق می-افتد که یک یا چند نفر با دیگران، به روشی همکاری می کنند که رهبران و کارمندان (پیروان) یکدیگر را تا بالاترین سطح انگیزش و اخلاقیات ارتقاء می دهند.» در سال 1985، Brown Bass مطابق با مطالعه Born(1978) بیان کرد که رهبران تحولی قادر به برانگیختن پیروانشان به انجام وظیفه، بیشتر از آنچه در حالت عادی از آن ها انتظار می رود، هستند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بخشی از مقاله لاتین

Many  scholars  have  contributed  to  the  definition  and  model  development  ofemotional   intelligence.   The   concept   has   its   initial   roots   in   studies   of   “socialintelligence”  by  Thorndike  in,  1920.  A  prominent  emotional  intelligence  model  wasdeveloped   by   Goleman.   He   defined   emotional   intelligence   as   “the   capacity   forrecognising  our  own  feelings  and  those  of  others,  for  motivating  ourselves  and  formanaging  emotions  well  in  ourselves  and  in  our  relationships”  (Goleman,  1998a,  p.317).  Studies  have  shown  that  emotional  intelligence  relates  to  various  job-relatedoutcomes, including job performance (Bachmanet al., 2000; Goleman, 1996; Tischleret al., 2002), leadership success (Cooper and Sawaf, 1997; Gates, 1995; Goleman, 1998b;Higgs, 2003; Sivanathan and Fekken, 2002), citizenship behaviours (Day and Carroll,2004), and quality problem solving (Rahim and Minors, 2003). Ciarrochiet al.(2002)suggested that emotional intelligence moderates the relationship between stress andmental  health.  In  addition,  research  found  that  emotional  intelligence  is  positivelyrelated to problem solving strategies and negatively related to bargaining strategies inconflict management (Rahimet al., 2002). Collectively, emotional intelligence has beenshown  to  exert  a  positive  influence  on  employees’  work  attitudes,  behaviours  andperformance.