عنوان اصلی لاتین : Electronic new Product Development - a conceptual framework
عنوان اصلی فارسی مقاله: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی.
مرتبط با رشته های : اقتصاد - مدیریت دانش
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بخشی از ترجمه:
عصر
اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر
مشتریان و فرآیند های کسب و کار پیچیده شناخته می شود، به گونه ای که
مدیریت دانش (Knowledge Management یا KM) به عنوان عنصری کلیدی در گسترش
محصولات جدید محسوب می گردد. در این مقاله، تعامل میان پنج حوزه فعالیت
مختلف در KM را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن، مفهومی نوین از
گسترش محصولات جدید به صورت الکترونیکی (E-NPD) را ارائه خواهیم نمود.
E-NPD عبارت است از نقطه همگرایی ارتباطات مشتریان، فرآیند کسب و کاری،
کاربرد های سازمانی فناوری اطلاعات، و سامانه های مدیریت دانش که برای
ادامه سیر خلاقیت در سازمان از طریق مدل های کسب و کار جدید در محیط
اقتصادی دانش پایه ضروری است. در این مقاله، بر پایه یک مطالعه موردی در
محیط صنعتی فناورانه، نشان خواهیم داد که همگرایی KM و گسترش محصولات جدید
به صورت قابل توجهی کارایی بهتری در گسترش محوصلات جدید ایجاد کرده و به
تبع آن توانسته باعث موفقیت محصولات جدید شود. در این زمینه، با توضیح
ساختار E-NPD می توانیم بهبود قابل توجه NPD را با بهره گیری از KM نتیجه
گیری کنیم.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید