عنوان اصلی خارجی : EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
عنوان اصلی فارسی : تکامل و آینده بازاریابی محیطی
مرتبط با رشته های: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی
فرمت مقاله ترجمه : ورد آفیس (امکان ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی
محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند
فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول
یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط
ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه
مرحلة طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحلة بوم شناختی معروف گشته
است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله
پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای
ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate
house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت
آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در
بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه
ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.
واژه های کلیدی: بازاریابی سبز، بوم شناختی، پایدار، بازار.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید