ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : Dynamic effects of business cycles on business relationships 


عنوان اصلی فارسی مقاله: تاثیرات پویای چرخه های تجاری بر روابط تجاری


مرتبط با رشته های : اقتصاد - مدیریت


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: چرخه های تجاری، تجارت پروژه، مدیریت رابطه ، محیط تجاری سبک، بازاریابی تجارت با تجارت.


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید


_______________________________________
بخشی از ترجمه:
هدف- هدف این مقاله شناسائی تاثیرات چرخه های تجاری بر روابط صنعتی تجارت با تجارت(b-to-b) در صنایع بسیار سبک است.
طرح/ روش شناسی/ دیدگاه - این مقاله مطالعه موردی دقیق Outotec plc ، ارائه دهنده برجسته تکنولوژی برای صنایع فلزات و معادن است.
یافته ها- این مطالعه تغییرات رابطه تجاری همانند غلبه بین بخش ها و ماهیت تعاونی و رقابتی تناوب رابطه را طی یک چرخه تجاری شناسائی می کند.
کاربردهای عملی- این بررسی روشهای معتدل سازی اثرات چرخه های تجاری را در صنایع بسیار سبک از منظر یک ارائه دهنده تکنولوژی مبتنی بر پروژه شناسائی می کند.
اصالت/ ارزش- در حالی که تعداد زیادی پژوهش اقتصادکلان در مورد چرخه ها و بررسی هائی نیز در مورد چرخه های تجاری ویژه صنعت ( صنعت- ویژه) وجود دارد، این مطالعه نمونه نادری از تحقیق ویژه کمپانی بر ابقای چرخه های تجاری است.

نوع مقاله: مقاله پژوهشی.
مقدمه
چرخه های تجاری برجسته ترین پدیده های حیات تجاری اند. این چرخه ها برای اقتصاددانان تمرین های فکری بسیار هیجان انگیزی فراهم می آورند ولی برای مدیران وشرکتها یکی از سخت ترین چالش هائی هستند که باید به منظور موفقیت و حتی بقا بر آنها غلبه کنند. بسیاری ازکمپانی های عمل کننده در بالادست زنجیره ارزش، با گردش پذیری شدید مواجه می شوند، چرا که حتی کوچکترین نوسانات بازارهای نهائی آنها منجر به چیزی می شود که اثر شلاقی نام دارد. چون تغییرات بسیار جزئی در تقاضای مشتری ، نوسانات وسیعی در طول زنجیره تامین ایجاد می نماید. این اثر، شرکت  ها را در بسیاری از صنایع دچار نوسان کرده به جای پیشرفت تدریجی رو به جلو، منجر به تغییر جهت  مسیر آنها می شود.
هر مرحله از چرخه تجاری مسائل و چالش های مدیریتی خاص خود را ایجاد می کند. علاوه بر این،نادیده انگاشتن امر بازبینی و مرور چرخه طی یک دوره شاید چند ساله آسان است چون مدیران تمایل به بقا از طریق گزارش سالیانه دارند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

قسمتی از مقاله انگلیسی


At the relationship level, the parties to a business relationship may select from four extreme interaction strategies: cooperative, competitive, command and submission (Alajoutsija¨rvi et al., 1999; Campbell, 1985; Mo¨ller and Wilson, 1995). Companies following any of these strategies behave and interact differently towards each other. The competitive strategy relies on the traditional competitive mode of action for deriving the terms of trade (prices, delivery terms) for an individual supplier and buyer. In contrast, cooperative companies intentionally seek common goals and procedures. In the command mode either the supplier or the buyer attempts to achieve significant power over the counterpart’s behaviour. Finally, submission is the interaction mode in which either the supplier or the buyer accepts an asymmetrical power balance in the relationship. These four alternative relationship strategies can be placed in a diamond-shaped space based on the competition-cooperation dimension and the buyer versus seller dominance-continuum. This device, which is depicted in Figure 1, can be used for describing and positioning the dyadic relationships. The relationship develops through the interplay of these basic interaction modes. In reality, business relationships are usually combinations of these extreme modes of relational strategies. The interaction modes of relationships can change over time, which can be illustrated as a shift on the diamond’s surface (Alajoutsija¨rvi et al., 1999). The changes in the degree of cooperation and competitiveness of the relationships and the dominance of the relationships create a specific relationship atmosphere. Trust is an integral part of this atmosphere and the way counter parts trust each other is influenced by knowledge, risk levels and risk bearing capacities of the people involved in the transactions (Laeequiddin and Sardana, 2010). This makes relationship development an evolutionary process in which even emotional dynamics co-evolve along with the business relationship cycle (Andersen and Kumar, 2006).