عنوان اصلی لاتین : Dynamic effects of business cycles on business relationships
عنوان اصلی فارسی مقاله: تاثیرات پویای چرخه های تجاری بر روابط تجاری
مرتبط با رشته های : اقتصاد - مدیریت
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: چرخه های تجاری، تجارت پروژه، مدیریت رابطه ، محیط تجاری سبک، بازاریابی تجارت با تجارت.
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
بخشی از ترجمه:
هدف- هدف این مقاله شناسائی تاثیرات چرخه های تجاری بر روابط صنعتی تجارت با تجارت(b-to-b) در صنایع بسیار سبک است.
طرح/ روش شناسی/ دیدگاه - این مقاله مطالعه موردی دقیق Outotec plc ، ارائه دهنده برجسته تکنولوژی برای صنایع فلزات و معادن است.
یافته
ها- این مطالعه تغییرات رابطه تجاری همانند غلبه بین بخش ها و ماهیت
تعاونی و رقابتی تناوب رابطه را طی یک چرخه تجاری شناسائی می کند.
کاربردهای
عملی- این بررسی روشهای معتدل سازی اثرات چرخه های تجاری را در صنایع
بسیار سبک از منظر یک ارائه دهنده تکنولوژی مبتنی بر پروژه شناسائی می کند.
اصالت/
ارزش- در حالی که تعداد زیادی پژوهش اقتصادکلان در مورد چرخه ها و بررسی
هائی نیز در مورد چرخه های تجاری ویژه صنعت ( صنعت- ویژه) وجود دارد، این
مطالعه نمونه نادری از تحقیق ویژه کمپانی بر ابقای چرخه های تجاری است.
نوع مقاله: مقاله پژوهشی.
مقدمه
چرخه
های تجاری برجسته ترین پدیده های حیات تجاری اند. این چرخه ها برای
اقتصاددانان تمرین های فکری بسیار هیجان انگیزی فراهم می آورند ولی برای
مدیران وشرکتها یکی از سخت ترین چالش هائی هستند که باید به منظور موفقیت و
حتی بقا بر آنها غلبه کنند. بسیاری ازکمپانی های عمل کننده در بالادست
زنجیره ارزش، با گردش پذیری شدید مواجه می شوند، چرا که حتی کوچکترین
نوسانات بازارهای نهائی آنها منجر به چیزی می شود که اثر شلاقی نام دارد.
چون تغییرات بسیار جزئی در تقاضای مشتری ، نوسانات وسیعی در طول زنجیره
تامین ایجاد می نماید. این اثر، شرکت ها را در بسیاری از صنایع دچار نوسان
کرده به جای پیشرفت تدریجی رو به جلو، منجر به تغییر جهت مسیر آنها می
شود.
هر مرحله از چرخه تجاری مسائل و چالش های مدیریتی خاص خود
را ایجاد می کند. علاوه بر این،نادیده انگاشتن امر بازبینی و مرور چرخه طی
یک دوره شاید چند ساله آسان است چون مدیران تمایل به بقا از طریق گزارش
سالیانه دارند.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمتی از مقاله انگلیسی
At the relationship level, the parties to a business relationship may select from four
extreme interaction strategies: cooperative, competitive, command and submission
(Alajoutsija¨rvi et al., 1999; Campbell, 1985; Mo¨ller and Wilson, 1995). Companies
following any of these strategies behave and interact differently towards each other.
The competitive strategy relies on the traditional competitive mode of action for
deriving the terms of trade (prices, delivery terms) for an individual supplier and
buyer. In contrast, cooperative companies intentionally seek common goals and
procedures. In the command mode either the supplier or the buyer attempts to achieve
significant power over the counterpart’s behaviour. Finally, submission is the
interaction mode in which either the supplier or the buyer accepts an asymmetrical
power balance in the relationship. These four alternative relationship strategies can be
placed in a diamond-shaped space based on the competition-cooperation dimension
and the buyer versus seller dominance-continuum. This device, which is depicted in
Figure 1, can be used for describing and positioning the dyadic relationships. The
relationship develops through the interplay of these basic interaction modes. In reality,
business relationships are usually combinations of these extreme modes of relational
strategies. The interaction modes of relationships can change over time, which can be
illustrated as a shift on the diamond’s surface (Alajoutsija¨rvi et al., 1999).
The changes in the degree of cooperation and competitiveness of the relationships
and the dominance of the relationships create a specific relationship atmosphere. Trust
is an integral part of this atmosphere and the way counter parts trust each other is
influenced by knowledge, risk levels and risk bearing capacities of the people involved
in the transactions (Laeequiddin and Sardana, 2010). This makes relationship
development an evolutionary process in which even emotional dynamics co-evolve
along with the business relationship cycle (Andersen and Kumar, 2006).