عنوان اصلی لاتین : Customer relation ship Management = CRM and 4 P’s
عنوان اصلی فارسی مقاله:مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.
مرتبط با رشته های : مدیریت - بازاریابی
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
بخشی از ترجمه:
مفهوم
مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون
گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در
دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز،مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان
راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود.
در
مدیریت ارتباط با مشتری،مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند
بلکه آن ها را بعنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی
بلند مدت با آن ها می باشد . بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه
خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .
مدیریت
ارتباط با مشتری یک پروسه ی مداوم شناسایی و خلق ارزش جدید با هر مشتری و
سپس به اشتراک گذاشتن منفعت حاصل از آن در سراسر عمر شرکت است . این موضوع
نیازمند ادراک ، تمرکز و مدیریت بر همکاری مداوم میان تولید کننده و مشتری
انتخاب شده ، برای خلق دو جانبه ی ارزش و به اشتراک گذاشتن آن از طریق
وابستگی و تنظیمات سازمانی است .
کارشناسان بازاریابی اظهار
داشته اند که ( بخش بندی ، هدف گیری بازار و جایگاه یابی در بازار ) بخش
های بازاریابی استراتژیک هستند و چهار عنصر بازاریابی ( قیمت ، محصول ،
توزیع ، ترفیع ) بخش های بازاریابی تاکتیکی می باشند . عناصر آمیخته
بازاریابی یک اختصار و ساده سازی بوده و این رویکرد تبادلی ( تجاری ) ،
برای مدیریت ارتباط با مشتری کافی نیست .
در مدیریت ارتباط با
مشتری علاوه بر چهار عنصر ذکر شده در بازاریابی ، چهار عنصر دیگر به نام
های ارتباطات ، حفظ ، مراحعه ، بهبود و همچنین تکنو لوژی را به آن اضافه می
کنیم .
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بخشی از مقاله انگلیسی
! Planning: Unless you know exactly what you want to achieve with CRM and
how you want to capture and use the data, you'll probably end up purchasing
the wrong technology, or worse, have no program.
! People: It is essential that the employees and partners are involved. Staff
needs to be trained in customer service skills and the purpose and functions
of CRM, while preparing them for the technological changes that will occur in
the way they work. It is important to get their input to determine how they see
the process working.
Since the most critical aspect of CRM is the relationship with the customer,
and the employees will be the ones to initiate and maintain those
relationships, they must know how to interact, influence and service your
customers and amongst themselves.