عنوان اصلی لاتین : Customer Relationships Management in Organizations
عنوان اصلی فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها.
مرتبط با رشته های : مدیریت - اقتصاد
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بخشی از ترجمه:
در
سالهای اخیر ، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی CRM ، به
خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده و این مشکلات
،مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود.
CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
هدف
عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اینست که با استفاده از فرآیند های
قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان ، شرکت را در خدمات رسانی بهتر
به آنها یاری دهد.
یک استراتژی موفق CRM تنها با نصب بسته نرم
افزاری که برای پشتیبانی از فرآیند های مربوطه طراحی شده قابل پیاده سازی
نیست و رویکردی کلی که شامل آموزش کارکنان، اصلاح روند کاری بر پایه نیاز
های مشتریان ، گزیش سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات مربوط (شامل نرم
افزار و سخت افزار) در کنار کاربرد این فناوری ها می تواند شرکت را در
اتخاذ یک سیاست کارا و موثر در این زمینه یاری می دهد CRM. نرم افزاری است
که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش ، تاثیر بازاریابی ،
واکنش ها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.کار CRM کمک به تجارت در
زمینه ی استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش
مشتریان می باشد.با بهره گیری از CRM سرویس دهی بهتری به مشتری داده می
شود ، پروسه ی بازاریابی و فروش ساده تر می شود ، مشتریان جدید کشف می شوند
، و در نهایت سود بیشتری از هر مشتری عاید شرکت می شود.
سفارشی
کردن (ساخت بر اساس سفارش) می تواند مسئله ای گیج کننده باشد و واسط های
فروشندگان CRM نمیتوانند میزان مطلوب و مورد دلخواهی از یکپارچه سازی را
فراهم کند.مدیریت ارتباط با مشتری یک راه حل جامع و سیستماتیک است که با
یکپارچه سازی مبانی ارتباط با مشتری یعنی فرآیند های بازاریابی ، فروش و
خدمات پس از فروش در جهت دستیابی و حفظ رضایت مندی مشتریان ، افزایش سود
آوری و ایجاد ارزش افزوده ی اقتصادی در سازمان ها نقش بسزایی دارد.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید