عنوان اصلی لاتین : Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
عنوان اصلی فارسی مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین
مرتبط با رشته : اقتصاد
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: تجارت الکترونیک، اعتماد، ایالات متحده، سنگاپور، چین
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
بخشی از ترجمه:
این
تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین
بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده
اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری
می باشد. اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطة منفی با ریسک
مشاهده شده دارد. مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند.
1- مقدمه
اعتماد
نقش مهمی را در بسیاری از تعاملات اقتصادی و اجتماعی درگیر با عدم اطمینان
و عدم استقلال ایفا می کند. از عدم اطمینانی که در معاملات اینترنتی وجود
دارد، بسیاری از محققان بیان کرده اند که اعتماد یک عامل مهم مؤثر در
افزایش موفقیت تجارت الکترونیک می باشد. مفهوم اعتماد بسیار مهم و حیاتی می
باشد زیرا آن روی یک تعداد عوامل ضروری برای معاملات آنلاین اثر می گذارد،
از قبیل امنیت و خصوصی بودن. هر چند تجارت الکترونیک مزایایی را برای هر
دو خریدار و فروشنده فراهم می کند. ولی آن محدودیتهایی از قبیل جدایی
فیزیکی مابین خریداران و فروشندگان و مابین خریداران و کالا، دارد. به
منظور کاهش موانع، فروشندگان باید یک رابطه قابل اعتمادی را برای پرورش
وفاداری مشتری توسعه دهند.
اعتماد مصرف کننده جنبه ای مهم از
تجارت الکترونیک می باشد و شناخت سوابق و پیامدهای آن یک کمک مقدماتی برای
دلایل ذیل می باشد. ابتدا، سوابق اعتماد ما را برای شناخت اهمیت نسبی عوامل
مؤثر در اعتماد قادر می سازد. درک این عوامل نقش مهمی را در تدبیر کردن
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمتی از مقاله انگلیسی
It is important for vendors to manage customer interac-tions across different interaction channels using a commonset of information and processes, and leveraging informationlearned on any channel to provide better services or more tar-geted offers on other channels. It is imperative that vendorsalways give customers the choice of interacting with them inthe manner that is most comfortable for customers. Fully in-tegrated interaction channels would enable vendors to obtaina unified view of customers across all interaction channelsand deliver consistent and personalized service. This pro-vides vendors with an effective way of creating a smootherand more satisfying shopping experience for customers andextending assisted service to online customers, which helpsto improve customers’ satisfaction and trust. Especially, tovendors who have physical stores, the physical distributionensures that products are available at the right places at theright time in the right quantities to satisfy customer demand