عنوان اصلی لاتین : CHALLENGES OF STRATEGIC MARKETING OF TOURIST DESTINATION UNDER THE CRISIS CONDITIONS
عنوان اصلی فارسی مقاله: چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران.
مرتبط با رشته های : بازاریابی - اقتصاد
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: بازاریابی استراتژیک، مقاصد توریستی، مدیریت، رقابت پذیری، بحران
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
قسمتی از ترجمه:
مدیریت
مقاصد توریستی در شرایط فعلی کسب و کار بر مبنای مقاصد استراتژیک که
مصولات توریستی نوآورانه و هماهنگ را فراهم می آورد، برای مناطق توریستی
بسیار اهمیت دارد. متوازن نمودن اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش
مزیت های اقتصادی اهداق مهم بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی هستند.
مقدمه:
رقابت
جهانی و اشباع شدن صنعت توریسم چالش ها و مشکلات بسیاری را در ایجاد
وفاداری مشتریان و مزیت های رقابتی پایدار در بازار محصولات توریستی ایجاد
نموده است. این مشکلات، در مدیریت تقاضا و خلق تصویر منحصر به فردی از یک
مقصد توریستی خاص مشهود می باشند. مشارکت تعداد زیادی از سازمان های مختلف
در خلق و بازاریابی محصولات توریستی یک مقصد توریستی مشخص نمودن ومنافع و
اهداف آن ها را مشکل می سازد. از طرف دیگر، این سازمان ها به شراکت های
متفاوت تری با هدف دستیابی به تأثیرات فردی و دوجانبه ورود می کنند. متوازن
سازی اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی مهمترین
اهداف بازاریابی استراتژیک یک مقصد توریستی است. این کار شامل خلق ارزش
برای تمامی شرکا از طریق توسعه بازاریابی یکپارچه است که به گسترش جذابیت و
خلق یک تصویر بی مانند از یک مقصد توریستی منجر می گردد.
توریسم
به عنوان یک فعالیت اقتصادی، اهمیت روزافزونی در توسعه نه تنها یک منطقه
خاص بلکه همچنین در توسعه اقتصاد ملی دارد. طبق اطلاعات UNWTO
(www.unwto.org) در 50 سال گذشته، درآمد توریسم با میانگین رشد سالانه 11%
افزایش داشته است. طبق این اطلاعات، توریسم ¼ سهم صادرات را دراختیار دارد
که این امر اهمیت توریسم را در پیشرفت اقتصادی نشان می دهد. داده های EU
نیز در این خصوص ارائه شده است.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بخشی از مقاله انگلیسی
managed to use for the creation of a favourable market position. In order to be a source of
competitive advantage, the image must be unique for the creation of a stable and strong
impact on consumers in the process of desision making about buying. The whole image is
the result of the combination of tangible and non-tangible elements used for the creation
of a wanted image on the market: attractive, functional, tangible and organizational
(Jovičić, 2000). Attractive elements are the objects and space parts that have utility value
since they satisfy the needs of tourists. These motives can be natural (climate, flora,
fauna) and anthropogenic (cultural and historic heritage, fares, manifestations, festivities).
Functional elements are development forms of tourist circulation (recreation, cultural and
mountain tourism, excursions) that reflect socio-economic and space characteristics of
tourism. Tangible elements comprise different types of services in tourist circulation,
which form the material basis of circulation which form the basis of tourism in the destination.
Planning of tangible elements is in direct connection with the functional elements
of a destination. Organizational elements represent a system of measures for optimal development
and alignment of heterogeneous aims of tourism in the destination (regulations,
cadre, promotion activities).