ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان اصلی لاتین : Business Process Reengineering

A review of recent literature


عنوان اصلی فارسی مقاله: مهندسی مجدد فرایند تجارت ، بررسی تحقیقات اخیر


مرتبط با رشته : اقتصاد - مهندسی فرآیند


نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)


تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25 صفحه


کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: مهندسی مجدد فرآیندها، ادبیات موضوع، مدیریت کیفیت جامع، فرآیندهای سازمانی


برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

_______________________________________
بخشی از ترجمه:
هدف از این مقاله کمک به کاهش ابهامات موجود در زمینه مهندسی مجدد فرآیندها می باشد. این مهم بواسطه بررسی ادبیات منتشر شده طی سال های 1980 تا 1998 رخ می دهد. مقالات منتشر شده در مجلات معتبر و کتاب‌های مشهور مرتبط در این تحلیل مورد استفاده قرار گرفتند. این تحقیق نخست در خصوص نیازهای مهندسی مجدد فرآیندها بحث می نماید و سپس به بررسی ادبیات مرتبط با موضوعات مهندسی مجدد، ابزارها و تکنیک های مهندسی مجدد، همزیستی مدیریت کیفیت جامع (TQM) و مهندسی مجدد فرآیندها، شناسایی و درک فرآیندهای سازمانی، چالش های مهندسی مجدد و طراحی مجدد سازمان با بهره گیری از مهندسی مجدد فرآیندها می پردازد. بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که آشفتگی قابل توجهی در مهندسی مجدد فرآیندها وجود دارد. نویسندگان تأکیدات گوناگونی بر تعریف مهندسی مجدد فرآیندها و بسیاری از نتایج محتمل آن داشته اند. این مقاله در قسمت نتیجه‌گیری خود پیشنهاداتی در خصوص تحقیقات آینده مهندسی مجدد فرآیندها ارائه می دهد.

1- مقدمه
در طی یک دهه گذشته آشفتگی قابل توجهی در زمینه مهندسی مجدد فرآیندها وجود داشته و این مسئله هم اکنون نیز به چشم می خورد، بویژه در میان مدیران، این آشفتگی در خصوص اجزای تشکیل دهنده مهندسی مجدد فرآیندها و تفاوت آن با سایر اصول مدیریت از قبیل مدیریت کیفیت جامع می-باشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بخشی از مقاله انگلیسی


575P. O’Neill, A.S. Sohal / Technovation 19 (1999) 571–581that  they  are  often  neglected.  Recent  evidence  sug-gests that these concepts have been incorporated intotools  such  as IDEF0  (Integrated  Definition  Method),DFD  (Data  Flow  Diagrams),  OOA  (Object  OrientedAnalysis)   (Yu   and   Wright,   1997),   and   Prince2(Process based Project Management, see internet ref-erence: Prince2).IChange management. Several authors concentrate onthe need to take account of the human side of reengin-eering, in particular the management of organisationalchange.  Some  authors  (e.g.  Mumford  and  Beekma,1994; Bruss and Roos, 1993) suggest that the manage-ment  of  change  is  the  largest  task  in  reengineering.Kennedy  (1994)  on  the  other  hand,  incorporate  thehuman element of reengineering due to the perceivedthreat it has on work methods and jobs.IBenchmarking.  Several  authors  suggest  that  bench-marking forms an integral part of reengineering, sinceit  allows  the  visualisation  and  development  of  pro-cesses  which  are  known  to  be  in  operation  in  otherorganisations (Harrison and Pratt, 1992; Chang, 1994;Furey, 1993).IProcess and customer focus. The primary aim of BPR,according  to  some  authors,  is  to  redesign  processeswith  regard to  improving performance  from  the  cus-tomer’s perspective (Chang, 1994; Vantrappen, 1992).This provides a strong link with the process improve-ment  methodologies  suggested  by  authors  from  thequality  field,  such  as  Harrington  (1991a).  In  somecases,   notably   Chang   (1994),   the   terminology   isalmost  identical  to  that  used  by  quality  practitionersin  the  improvement  of  processes.  The  major  differ-ence, as outlined earlier, appears to be one of scale.It should be noted that few authors refer to any singletechnique  when  discussing  BPR.  Most  incorporate  amixture of tools, although the nature of the mix dependson  the  application,  whether  it  be  hard  (technological)such   as   proposed   by   Teng   et   al.   (1994)   or   soft(management  of  people),  as  seen  from  Mumford  andBeekma  (1994).  While  the  exact  methodologies  to  beused  are  the  source  of  some  discussion,  it  can  be  seenthat  BPR,  as  a  strategic, cross-functional  activity,  mustbe  integrated  with  other  aspects of  management  if  it  isto  succeed.  This  is  particularly  true  since  it  is  not  themethodologies themselves, but rather the way that theyare used which is unique in BPR (Earl and Khan, 1994).Of  particular  interest  are  the  links  between  BPR  andTQM.