عنوان اصلی لاتین : Brand personality factor based models
عنوان اصلی فارسی مقاله: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی
مرتبط با رشته های : اقتصاد - حسابداری
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: شخصیت نام تجاری، روش های پژوهش محور، ارزشیابی حساس
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بخشی از ترجمه:
شخصیت
نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و
پژوهش های مبتنی بر عامل ، روشی است که به طور گسترده در مطالعه شخصیت
نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . برخی از جنبه های مدل عامل اولیه
مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکاربرده
شده در گسترش مدل عامل شده است. با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که
هنوز به آنها رسیدگی نشده ، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه
چیزی را اندازه گیری می کنند ایجاد کرده است .این مقاله به معرفی و بیان
مشکلات سردرگمی های دسته ای ، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر
می پردازد .در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقاد های موجود در
مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته، و پرسشهایی را در مورد
اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد. این مقاله با توصیه ای نتیجه
گیری می کند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و
مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در
روش های کیفی تصویری باز می گردد .
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بخشی از مقاله انگلیسی
Despite the ongoing evolution of BP factor models there remainthree key problems in the current research: the category confusionproblem, the domain adjustment problem, and the descriptorselection problem. Whilst some of these problems have been con-sidered in previous literature, the critique that follows will consol-idate and elaborate on these concerns, as well as tie together therelationships between each of the problems. It should be noted,however, that this is not a critique of factor analysisper se, but acritique of theinputinto the analysis. It should also be noted thatsome of the problems that are outlined are contingent uponwhether brands are perceived as humanlike.Animism and anthropomorphism theory were introduced intothe branding literature byAaker (1997)andFournier (1998)insupport of BP and brand relationship theory respectively.Guthrie(1993)defines animism as humans ‘‘attributing life to the nonliv-ing’’ and anthropomorphism as ‘‘attributing human characteristicsto the nonhuman’’ (p. 52). Therefore, the implication of the intro-duction of animism and anthropomorphism into branding is thatbrands are perceived by consumers as something that at leastapproximates to living quasi-humanlike entities (hereafter re-ferred to as thehumanlike brand). However, some theorists havequestioned whether brands are perceived as humanlike (e.g.O’Guinn and Muniz, 2009), and the review proceeds on the basisthat humanlike brand theory is at least questionable