عنوان اصلی لاتین : Benchmarking the Human Capital strategies of MNC in Singapore
عنوان اصلی فارسی مقاله: الگوبرداری از استراتژی های سرمایه انسانی شرکتهای چند ملیتی در سنگاپور
مرتبط با رشته : اقتصاد
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: الگوبرداری، تئوری سرمایه انسانی، شرکتهای کوچک، سنگاپور
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
عنوان انگلیسی مقاله: Benchmarking the Human Capital strategies of MNC in Singapore
عنوان فارسی مقاله: الگوبرداری از استراتژی های سرمایه انسانی شرکتهای چند ملیتی در سنگاپور
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
موفقیت
اقتصاد سنگاپور عمدتاً ناشی از تامین نیروی آن از طریق سرمایهگذاری
مستقیم خارجی توسط شرکتهای چند ملیتی (MNCs) است. این قبیل شرکت ها نه
تنها سرمایه و تکنولوژی خود را به سنگاپور میآورند که فراتر از آن،
توانمندی و جسارت مدیریتی را نیز داخل این کشور میکنند. این مورد دومی یک
جزء کلیدی در پیشرفت های اقتصادی اخیر سنگاپور است. هزینههای رقابتی،
بنگاههای محلی را به جستجوی استراتژیهای جدید برای نیل به موفقیت وادار
ساخته است. یکی از راهها، الگوبرداری از استراتژیهای منابع انسانی شرکتهای
چند ملیتی (MNCs) است. در این مطالعه به بررسی سیاست های منابع انسانی
شرکتهای چند ملیتی و مؤسسات بزرگ سنگاپوری پرداخته شده است. نتایج نشان
میدهد انطباق آشکار و روشنی در برنامههای کاربردی و نگرشهای بنیادی
استراتژیهای منابع انسانی شرکتهای سنگاپوری و چندملیتی وجود دارد. در اینجا
نگاهی ژرف به اقدامات مربوط به منابع انسانی در سنگاپور انداخته شده و
فاکتورهای کلیدی موفقیت برای ترقی شرکت های محلی به بحث گذاشته شده است.
کلید واژه:
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمتی از متن انگلیسی
The value of human captialDunning's ;1983) framework explains the influence on the extent and characterof a firm's international involvement by using the ownership, location andinternationalization paradigm. These variables identify particular competitiveadvantages to enterprises and countries in international involvement. They arein turn affected by factors such as home and host country conditions, nature offirms' activities, and firm-specific attributes such as available human capital,financial strength, etc. It is well documented that a company that enters theinternational business arena will engage in modes of business that differ fromthose to which it is accustomed on a domestic level ;Robbins and Coultar, 1996).Intellectual capital is necessary to conceptualize and operationalize thistransition ;Mangaliso, 2001).