عنوان اصلی لاتین : Social Media and Strategic Communication: Attitudes and Perceptions Among College Students
عنوان اصلی فارسی مقاله: رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی؛ نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان.
مرتبط با رشته : علوم اجتماعی
نوع فایل ترجمه : ورد آفیس(که دارای امکان ویرایش می باشد)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25 صفحه
کلمات کلیدی مربوطه با این مقاله: ندارد
برای دریافت رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
قسمتی از ترجمه:
رسانه
های اجتماعی به عنوان ابزار ارتباط با جوامع راهبردی، از همان ابتدا با
استقبال شاغلان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مواجه شدند. رایت و
هینسون (2009) ثابت کردند که متخصصان روابط عمومی با توجه به ارتباطات
راهبردی، مسلما از رسانه های اجتماعی آگاهی دارند. با توجه به اینکه رسانه
های اجتماعی بر متخصصان صنعتی تأثیر دارند، در نتیجه در این مطالعه به
بررسی این مسئله خواهیم پرداخت که آیا رسانه های اجتماعی بر روی دانشجویان
در کل و دانشجویانی که در زمینه های روابط عمومی و تبلیغات تحصیل میکنند،
نیز تأثیر دارند. موارد استفاده، نگرش ها و برداشت ها دربارۀ رسانه های
اجتماعی در بین دانشجویان از طریق داده های نظرسنجی بررسی شد. در این
تحقیقات مشخص شد که آموزش و تحصیلات بر درک و نگرش دانشجویان به رسانه های
اجتماعی تأثیر میگذارد. از نظر اساتید و مربیان آموزشی قدردانی از پایگاه
اطلاعات دانشجویان و نگرش آنها دربارۀ رسانه های اجتماعی و چگونگی به کار
گیری این رسانه ها در ساخت واقعیت و اطلاعات اهمیت خود را دارد. ازنظر
متخخصان صنعت که در پی استخدام فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی هستند، یافتن
دیدگاه مبنی بر چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی در زندگی و به عنوان
ابزار راهبردی توسط دانشجویان با ارزش است. یافته ها نشان می دهد که
دانشجویان متخصص رشته های تبلیغات و روابط عمومی نسبت به رسانه های عمومی
دید مثبت تری دارند تا دانشجویان سایر رشته ها. چرا که متوجه اند که رسانه
های اجتماعی چگونه با صنعتی که درآن آموزش دیده اند، تطابق و تناسب
دارد.این یافته ها نشان میدهد که رسانه های اجتماعی به منظور آماده سازی
بهتر دانشجویان برای جو رسانه های فعلی باید با برنامۀ آموزشی ارتباطات
راهبردی آمیخته شوند.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
قسمتی از مقاله انگلیسی
The emergence of new digital technologies and social media has also had a
dramatic impact on the invariable change in communication. The term, social media, is
WKHQHZ³EX]]ZRUG´LQWKHFRPPXQLFDWLRQVDQGPDUNHWLQJLQGXVWU\,WLVWKHFXUUHQW
label for digital technologies that allow people to connect, interact, produce and share
content. These technologies have donned many labels including: social networking,
peer media, new media, digital media, NextGen PR, and Web 2.0. The term, social
media, is yet to be defined by Merriam-:HEVWHU¶VGLFWLRQDU\EXWWKHUHLVDQDFWLYH
ZHEVLWHWLWOHG³6RFLDO0HGLD'HILQHG´ZKLFKSURYLGHVDIRXU-paragraph answer to the
quesWLRQ³:KDWLV6RFLDO0HGLD"´The site indicates social media are the creation of
platforms that connect people together, provide an opportunity to produce and share
content with others, extract and process community knowledge and share it back.
Among the most popular social network services include Facebook, MySpace, Twitter,
LinkedIn, Flickr, and FourSquare. While these are the most recognized, there are more
than 150 social networking websites listed on Wikipedia, and the list is not exhaustive.
In addition to social network services, there are many other services including social
bookmarking tools and news sites, such as Digg, Delicious and Mixx, online platform
sites, such as Ning, which allow people to create their own social network, and videosharing
websites, such as YouTube, all of which make up the social media landscape.
0RELOHWHOHFRPPXQLFDWLRQVQHWZRUNWHFKQRORJ\DQG³VPDUWSKRQHV´HTXLSSHGZLWK
operating system software and Internet capabilities have provided the opportunity to
VWD\³FRQQHFWHG´ to others and social media networks while on the move.