ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه طراحی و ارزیابی وظیفه آنلاین در مدیریت تعارض

عنوان فایل ترجمه فارسی: طراحی و ارزیابی ایفای نقش آنلاین در مدیریت تعارض
عنوان نسخه انگلیسی: Designing and evaluating an online role play in conflict management
مرتبط با رشته : مدیریت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۲ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
conducted anonymously or not. This makes it possible to “hide” characteristics such as ethnicity, gender and age, and may encourage more equal and cross-cultural communication (Chester and Gwynne, 1998; Freeman and Capper, 1999). However, some characteristics, such as whether the participants are native speakers, cannot be hidden. It has been argued that anonymity may encourage participation by shy persons (Bell, 2001) and may support participants in gaining courage to express novel opinions (Connolly et al., 1990). On the basis of a literature review and empirical study, Bell (2001) argues that involvement in online role plays may be enhanced through anonymity. Similarly, Chester and Gwynne (1998) reported that students felt more confident and contributed more when being anonymous. Connolly et al. (1990) showed that students working anonymously on an idea-generation task generated more ideas, of an equally high quality, as groups that did not work anonymously. However, the groups where the participants were identified were more satisfied with the group’s process and reported a higher self-rating of effectiveness. Even though most students approved anonymous role plays, the anonymous dimension may be questioned for being used in higher education since teachers “expect their students to communicate and defend their ideas” (Bell, 2001, p. 257). By drawing on the review of online role plays, three dimensions of online role play design can be identified: face-to-face and online, asynchronous and synchronous, and anonymous and identified. These dimensions are summarized in Figure 1. A role play may, for example, include these dimensions to various extents at different stages in the role play.
هدف: هدف از این مقاله معرفی ایفای نقش آنلاین از طریق مسائل کلیدی و مرور مقالات و منابع در خصوص چگونگی طراحی و به کارگیری ایفای نقش آنلاین هنگام طراحی مدیریت تعارضات است.
طراحی / روش/ دستیابی- با در نظر گرفتن موضوعات کلیدی مشخص در بررسی مقالات و منابع، ایفای نقش در مدیریت تعارض، طراحی و ارزیابی شده است. داده ها از طریق بررسی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایت مندی جمع آوری شده است.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه طراحی و ارزیابی وظیفه آنلاین در مدیریت تعارض
جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.
%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1
.