ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه ی خرید آنلاین

مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.

تازگی، کفایت، بازیگوشی، ثبات و قابل فهم Delone و مک لین، 1992؛ وانگ و قوی، 1996؛ ماه و کیم، 2001). اطلاعات ارائه شده توسط فروشگاه های آنلاین باید خدمات به مشتریان و جستجوی محصول پشتیبانی می کنند. چنین اطلاعاتی باید در پیش بینی کیفیت و استفاده از یک محصول یا خدمت؟ Wolfinbarger و Gilly، 2001) مفید و مناسب باشد. برای برآوردن نیازهای اطلاعات مصرف کنندگان، چنین اطلاعاتی باید تا به روز در ارائه محصولات و خدمات می شود، به اندازه کافی برای کمک به مصرف کنندگان به یک انتخاب، سازگار در نمایندگی و قالب بندی محتوا، و آسان به درک وانگ و قوی، 1996؛ ژانگ و همکاران ، 2000). ؟ لذت، سرگرمی و طنز ابعاد مهم تشکیل نگرش و قصد رفتاری به سوی یک سایت آگاروال و Karahanna، 2000؛ ماه و کیم، 2001). بنابراین، بازیگوشی یک عامل برجسته در ارائه اطلاعات مبتنی بر وب است.