دانلود رایگان مقاله انگلیسی فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه ی خرید آنلاین
جهت دانلود ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.
مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توجه : متن قسمت پایین به صورت کامپیوتری ترجمه شده جهت مشاهده نمونه متن فارسی ویرایش شده و اصلی.
اینجا کلیک نمایید.
تازگی، کفایت، بازیگوشی، ثبات و قابل فهم Delone و مک لین، 1992؛ وانگ و قوی، 1996؛ ماه و کیم، 2001). اطلاعات ارائه شده توسط فروشگاه های آنلاین باید خدمات به مشتریان و جستجوی محصول پشتیبانی می کنند. چنین اطلاعاتی باید در پیش بینی کیفیت و استفاده از یک محصول یا خدمت؟ Wolfinbarger و Gilly، 2001) مفید و مناسب باشد. برای برآوردن نیازهای اطلاعات مصرف کنندگان، چنین اطلاعاتی باید تا به روز در ارائه محصولات و خدمات می شود، به اندازه کافی برای کمک به مصرف کنندگان به یک انتخاب، سازگار در نمایندگی و قالب بندی محتوا، و آسان به درک وانگ و قوی، 1996؛ ژانگ و همکاران ، 2000). ؟ لذت، سرگرمی و طنز ابعاد مهم تشکیل نگرش و قصد رفتاری به سوی یک سایت آگاروال و Karahanna، 2000؛ ماه و کیم، 2001). بنابراین، بازیگوشی یک عامل برجسته در ارائه اطلاعات مبتنی بر وب است.