Discontinuities in the environment firms have to face today are difficult to manage
because they demand different product architectures, change the economics of the
industry, destroy existing firm competences, create new value networks in which to
compete and require technology investments with highly uncertain outcomes. In this
context, companies’ success depends on their innovative capability (1995, Henderson
چکیده ترجمه:
هدف- نوآوری برای دستیابی به مزیت رقابتی شرکت ها ضروری است. نوآوری،
بر خلاف تقلید، شرکت ها را به معرفی محصولات جدید و پیشتاز شدن در بازارها
بر می انگیزد. نشان داده شده است که عوامل زیادی، تعیین کننده حمایت جهت
گیری نوآورانه سازمانی به حساب می آیند. یکی از این عوامل، فرهنگ سازمانی
می باشد. هدف مقاله حاضر، تجزیه و تحلیل فرهنگ سازمانی است که نوآوری
سازمانی و استراتژی تقلید را پرورش می دهد یا مانع آن می شود.
طرح/ روش شناسی/ رویکرد- این مقاله برای آزمون فرضیات از یک
نمونه ی ۴۷۱ شرکت اسپانیایی استفاده می کند. به کمک تجزیه و تحلیل رگرسیون
چندگانه سلسله مراتبی، تاثیر فرهنگ سازمانی را به یک استراتژی نوآوری
ارتباط می دهد.
توضیحات
عنوان انگلیسی مقاله: Innovation or imitation The role of organizational culture
عنوان فارسی مقاله: نوآوری یا تقلید؟ نقش فرهنگ سازمانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۸
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.
خرید مقاله ترجمه شده درباره نوآوری یا تقلید نقش فرهنگ سازمانی و …قسمت بالا بر روی ( نوار رنگی ) کلیک کنید.