ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

دانلود ترجمه مقاله طبقه بندی سبک آموزان آموزش مربوط به IQ و استرس براساس EEG

عنوان ترجمه فایل فارسی: طبقه بندی سبک یادگیری یادگیرنده با توجه به IQ و استرس برمبنای EEG.
عنوان نسخه انگلیسی: Learners’ Learning Style Classification related to IQ and Stress based on EEG
مرتبط با رشته های : آموزش و روانشناسی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۹ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word می باشد و دارای امکان ویرایش هست.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

ترجمه مقالات آموزش, ترجمه مقالات روانشناسی ,,
قسمتی از متن انگلیسی:
۱٫ Introduction
۱٫۱ Learning
Style The consequences of academic accomplishment had been broadened from the confined scope of intelligence and prior academic achievement per say. In fact, there are several learning-associated concepts, such as perception of academic control and academic motivation which need to be considered when discoursing about academic excellence (Cassidy & Eachus, 2000). One of the important concepts which had brought a valuable perceptive into learning is Learning Style (LS). LS refers to the concept that individual differ in regard to what mode of instruction or study is most effective for them (Kolb, 1984). LS also understood as the process by which a person gaining knowledge or skills by understanding and retaining information (Adesunloye et al., 2008). Educational research and practice have demonstrated that learning can be enhanced when the instructional process accommodates the various learning styles of students (Buch, 2002). In addition, it has been mutually agreed that a learner inclination towards a learning situation could impact their academic performance outcomes. The significant of LS had been generally accepted in which a vast number of study had been conducted in the area resulted in diversity of definitions, theoretical positions, model, interpretations and measurement of the construct (Cassiday, 2004)

جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی متن زیر کلیک نمایید.

دانلود ترجمه مقاله طبقه بندی سبک آموزان آموزش مربوط به IQ و استرس براساس EEG