عنوان فایل ترجمه فارسی: سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای
با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت
زنجیره تامین و تبلیغات
عنوان نسخه انگلیسی: The organization as an interdisciplinary learning zone
مرتبط با رشته : مدیریت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۶ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.
قسمتی از متن انگلیسی:
Research methodology
The research draws on a cross-sectoral
Case Study approach, where two business management areas were
strategically integrated by using the Ad-SCM experiential lab
organizational game for an advertising course over a two-year period
from Fall 2008-Fall 2010. The case study approach was used as the main
strategy of inquiry in preference of strategies of focus groups,
ethnographic research, phenomenology, etc. The case study approach was
preferred over the others because of the lack of literature about
integrating the inter-disciplinary areas of advertising and SCM and
because it fits with the learning organization model approach
emphasizing on the real-life business example and transfer of learning
from the educational world to the business organization. The nature of
the investigation utilized in the study is exploratory and the case
study gives an opportunity of studying in a natural setting by
facilitating an investigation of “context” as described by von Krogh et
al. (2000), with an added ability to capture a holistic view of a social
phenomenon (Yin, 1994).
قسمتی از ترجمه مقاله
هدف-این مطالعه تحقیقی به دنبال کشف رابطه میان بازی استراتژیک، رویکرد
و مدل یادگیری سازمانی و انتقال یادگیری به عنوان یک عامل موفقیت
استراتژیک برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی و مزیت رقابتی پایدار است. هدف
این تحقیق تشخیص و توسعه یکپارچگی استراتژیک نواحی میان رشته ای سازمانی
است که منجر به توسعه یادگیری سازمانی می شود.
طرح/ روش/ رویکرد- تحقیق از روش بررسی موردی مقطعی و تمرکز بر روی
طرح جدید شبیه سازی مدیریت زنجیره تامین SCM)) تبلیغات شامل بازی سازمانی
استراتژیک جایی که یادگیری تجربی در فعالیت های سازمانی مورد تاکید است و
در پی آن نتایج یادگیری دانشجویان تحلیل می شوند، از یک رویکرد مطالعه
موردی میان رشته ای استفاده می کند.
دانلود ترجمه مقاله سازمان با نام یک حوزه آموزشی بین رشته ها
ه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.