قسمتی از متن انگلیسی:
A firm’s knowledge should be identified as a strategic asset and managed
in such a way that it contributes to the firm’s performance and competitive position.
Knowledge management includes a variety of activities for acquisition, organization,
dissemination and exploitation of knowledge to create added value to the firm (Gupta
and Lalatendu, 2000). To develop added value, organizational learning is necessary. In
essence, organizational learning encompasses individual learning but not exclusively.
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله تعیین نفوذ عوامل سازمانی مانند تعهد رهبری،
انگیزه و تعامل روی پیامدهای یادگیری است که به عنوان بهبود عملکرد و جو
سازمانی تعریف می شود.
طرح/ روش/ رویکرد: جنبه های متفاوتی از فراگیری دانش، اشتراک و
بکارگیری که در ارتباط با پیامدهاست در این مطالعه بررسی شده است. متخصصان
طراحی در شرکت های ساخت وساز ویتنام موضوع پیمایش بودند که ۳۳۹ طراح به
عنوان نمونه انتخاب شدند.
یافته ها: اثر تعهد رهبری بر روی هر دو مورد عملکرد و جو سازمانی با
اهمیت برآورد شد. انگیزه ها تنها ارتباط مثبتی با عملکرد داشتند و تعامل
کارکنان اثر مثبتی روی جو سازمانی داشت. نتایج مقاله پشتوانه ای از مطالعات
مفهومی در تحقیقات می باشد. نتایج مطالعه نشان داد که هر کدام از این
عوامل نقش و تأثیر متفاوتی روی فرایند یادگیری سازمانی و نتایج دارند.
محدودیت های تحقیق/ کاربردها: محدودیت این تحقیق این است که نمونه تنها
از یک صنعت از یک کشور توسعه یافته انتخاب شده و از بررسی نگرشی استفاده
می کند. افزایش این تحلیل ها در در زمینه های پژوهشی دیگر، صنایع و
کشورهای دیگر و مشخصه های سازمانی می تواند تعمیم یافته ها را افزایش دهد.
توضیحات
عنوان انگلیسی مقاله: Facilitators of organizational learning in design
عنوان فارسی مقاله: تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در طراحی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۲
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.
جهت دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.