دانلود ترجمه مقاله به وجود آوردن توانایی در درک مشتری: مدیریت استراتژیکی
توجه برای دیدن نسخه لاتین کامل و درست صحیح لطفا در قسمت پایین متون خارجی را به صورت رایگان دریافت نمایید.
قسمتی از متن انگلیسی:
۱٫ Introduction
The term ‘‘network’’ can be used as an attribute of any
organization to describe the pattern of ties that exists,
defined by hierarchical reporting relationships, task inter-
dependencies, information sharing, and so on
چکیده ترجمه:
هنگامی که تقاضای روزافزون مشتریان، بسیاری از شرکت ها را تحریک کرد تا
به پیاده سازی برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند، در
رابطه با پروسه های داخلی که کمکی به آموزش های سازمانی در مورد روابط فرد
مشتری کند،، اطلاعات بسیار کمی در دست بود. در این مقاله چها رچوب مفهومی
در رابطه با پروسه های داخلی موجود در برنامه های شناخت مشتری معرفی شده
است، که این امکان را به شرکت ها می دهد تا به صورت راهبردی به مدیریت
برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند. این چارچوب بر مبنای ۵
بررسی موردی شرکت های خدمات مالی کانادا که به اجرای برنامه های مدیریت
ارتباط با مشتری پرداخته اند، می باشد.
توضیحات
عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically
عنوان فارسی مقاله: ایجاد قابلیت شناخت مشتری: مدیریت استراتژیکی برنامه های مدیریتی ارتباط با مشتری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۵
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.
کنید.
جهت مشاهده ادامه بر روی متن زیر کلیک نمایید.