ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

عنوان ترجمه فایل فارسی:  ارزیابی مدیریت منابع انسانی (HRM) و عملکرد سازمانی: مفاهیم، موضوعات و چارچوب
عنوان نسخه انگلیسی: Measuring HRM and organizational performance, concepts, issues, and framework
مرتبط با رشته های : مدیریت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۸ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word می باشد و دارای امکان ویرایش هست.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
۱٫ Introduction
Over many decades, the field of human resource management (HRM) has attracted a great deal of attention across various disciplines owing to its contribution and impact on the bottom-line issues within organisations. One particular area which has received considerable attention is the link between HRM practices on organisational performance (OP). Scholars have consistently attempted to understand the impacts of HRM practices on OP, often taking one of two perspectives: the systems perspective or the strategic perspective. The former of the two perspectives has its roots in studying the effects between specific HRM practices, such as training (Bartel, 1994) and information-sharing (Morishima, 1991) on firm or employee performance. However, the debate has now shifted towards a more integrated management approach
قسمتی از ترجمه مقاله
هدف- هدف این مطالعه، کمک در درک ارتباط های موجود  بین مدیریت منابع انسانی (HRM) و عملکرد سازمانی (OP) با توجه به واکنش پیچیده عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر عملکرد سازمانی (OP) و ارائه چارچوبی یکپارچه جهت بررسی این روابط می باشد.
طراحی/روش شناسی/رویکرد-تحقیقات مربوطه به طور منتقدانه بررسی و ارزیابی شده و چارچوب مفهومی با هدف اندازه گیری روابط HRM-OP ارائه شده است.