ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

دانلود ترجمه مقاله بررسی علم تعلیم الکترونیک با توسط عامل ممتیک انتولوژی

عنوان فایل ترجمه فارسی: بررسی دانش آموزش الکترونیک از طریق عوامل ممتیک انتولوژی (هستی شناسی).
عنوان نسخه انگلیسی: Exploring e-learning Knowledge Through Ontological Memetic Agents
مرتبط با رشته های : فناوری اطلاعات و کامپیوتر
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۲۹ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
❏ The second step builds the graph Gs1Cr, R2 where Cr is the subset of C including all concepts that must be taught according to TC i.e. Cr is composed by all nodes of Gr from which there is a ordered path in BT : IRBr to concepts in TC (including target concepts themselves). R is initially set to BT : IRBr : SOr but all arcs referring to concepts external to Cr are removed. ❏ The third step finds a linear ordering of nodes of Gs by using the depth-first search algorithm. The obtained list L will constitute a first approximation of the learning path. ❏ The fourth step generates the final learning path LPath by deleting from L all non-atomic concepts with respect to the graph G i.e. LPath will include any concept of L apart concepts b so that ab [ BT for some a. This ensures that only leaf concepts will be part of LPath. As an example we may consider the concept graph in Fig. 3 as G and {“Logics”} as TC. Following the steps above, to understand logics, the learner has to learn the outline of set theory, then formal systems, then propositional logics and, finally, first order logics so LPath = (“Outline of Set Theory”, “Formal Systems”, “Propositional Logics”, “First Order Logics”). If we consider {First Order Logics} as TC, instead, the algorithm result is: LPath = (“Outline of Set Theory”, “FormalSystems”, “First Order Logics”) meaning that propositional logic is not a strict requirement for first order logic.

قسمتی از ترجمه مقاله
اثبات شده است که سیستم های آموزش الکترونیک به عنوان مبنایی در چندین حوزه آموزش عالی و شرکت های کسب و کار می باشد. مزایای قابل توجه زیادی برای افرادی که به صورت انلاین آموزش می بینند  وجود دارد که عبارتند ازهمانند راحتی، قابل حمل بودن، انعطاف پذیری و هزینه ها، وجود دارد. به هر حال سرعت و تغییر پذیری دانش امروزی به دلیل رشد قابل مشاهده شبکه ارتباطی جهانی، نیازمند روش های آموزشی جدیدی می باشد که ویژگی های بیشتری را همانند ساختاربندی اطلاعات، بازدهی، انسجام کاری، و شخصی سازی، مد نظر قرار می دهد. این مقاله سیستم های آموزش الکترونیک جدید چند عاملی را به همراه ارائه دانش و محاسبات ممتیک برای مدیریت کارامد اطلاعات پیچیده و بدون ساخت مطرح می کند، که آموزش الکترونیک را  مشخص می سلزد. مشخصا متفاوت از از رویکردهای مشابه دیگر، طرح ما از ۱) انتولوژی ( هستی شناسی) برای ایجاد روش مناسبی به منظور مدلسازی دانش در مورد محتوا و فعالیت های آموزشی ، و ۲) عوامل ممتیک همانند جستجوگرهای هوشمند به منظور ایجاد تجارب آموزش الکترونیک خصوصی و به موقع استفاده می کند  که اولویت خاص آموزندگان را مد نظر قرار می دهد. روش مطرح شده، با استفاده از استفاده از پلاگین های نرم افزاری چندعاملی برای پلتفرم های اموزش الکترونیک صنعتی با توجه به بررسی ها برای تایید طرح ممتیک مورد نظر  ما از نقطه نظر انعطاف پذیری، بازدهی و قابلیت همکاری، تست می گردد.
۱٫ مقدمه:
در سال های اخیر فعالیت هایی که توسط وب ۲ به اجرا در آمده است شامل حوزه آموزش الکترونیک بوده به ترتیبی که روش جدیدی ایجاد شده است. ابزارهایی همچون بلاگ ها ( برای اشتراک ایده ها)، ویکی ( به عنوان روشی برای ایجاد اطلاعات به روش جمعی)، پادکست ( به منظور توزیع فایل های چندرسانه ای بر روی اینترنت) و برنامه های کاربردی دیگر اشتراک وب ( همانند Flickr، YouTube, del.icio.us, و غیره) این امکان را برای جوامع اینترنتی ایجاد کرده تا به فعالیت، تدریس، آموزش، و انجام کسب و کار و غیره بپردازند.