ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

دانلود ترجمه مقاله بررسی رابطه داخل سازمانی و رهبری به وسیله رویکرد تعاملی

عنوان ترجمه فایل فارسی: ارتباطات درون سازمانی و رهبری: رویکرد تعاملی
عنوان نسخه انگلیسی: Intra-organizational communication and leadership
مرتبط با رشته های : مدیریت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۵ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word می باشد و دارای امکان ویرایش هست.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.
قسمتی از متن انگلیسی:
INTRODUCTION
Organizations are social institutions that serve an important function in maintaining and facilitating social life. It contributes to social life in accordance with the area it engages in. No matter what area it operates in, to fulfill its current functions, it needs to have a healthy functioning, and for a healthy functioning, it needs to establish a good communication and management system within it. This necessity in question leads to the phenomena of intraorganizational communication and leadership. As a matter of fact, there is a process of constant communication among people within an organization, which is a living body. However, this interaction should be considered successful in so far as it contributes to the goals of the organization, helps improve individuals and is constructive in general. Interactions whose results are not constructive, that neither improve and guide subordinates, nor provide seniors with information and are not based on mutual trust remain aimless and useless relationships (Hoyi, 1982). At this point, there is a need for an efficient communication system where organizations

جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی متن زیر کلیک نمایید.

دانلود ترجمه مقاله بررسی رابطه داخل سازمانی و رهبری به وسیله رویکرد تعاملی

,