عنوان فایل ترجمه فارسی: مرور اولویت دهی فاکتورهای محیطی خارجی سازمان
بر روی عملکرد رقابتی در صنعت بانکداری با رویکرد پیش بینی: بررسی موردی
بانک سپه ۱۳۹۱٫
عنوان نسخه انگلیسی: Review and prioritization of the organizations
external environment factors on competitive performance in the banking
industry with foresight approach: Case Study of Sepah Bank, 1391
مرتبط با رشته : مدیریت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۷ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.
چکیده
پویایی بالای محیط کسب و کار در صنعت بانکداری منجر به این مسئله شده
است که چگونه می توان به حفظ و توسعه موقعیت رقابتی برتر پرداخت که به
عنوان چالش مهمی برای مدیران، به ویژه برای بانک های دولتی، و پیش بینی به
عنوان مهمترین ابزارها برای این چالش ها بوده، که به مدیران در سازمان های
امروزی کمک کرده است. با وجود ضرورت این مسئله، در این مورد، تا به حال
مطالعه خاصی انجام نشده است. این مطالعه که به عنوان پژوهش زمینه یاب
کاربردی در ارتباط با روش های پژوهشی می باشد دارای مجریان، مربیان و
فعالانی در صنعت بانکداری به عنوان جمعیت آماری می باشد. این بررسی تلاش
کرده است تا به تطبیق فاکتورهای شامل در مزایای رقابتی بر مبنای مصاحبه
هایی با ۱۵ کارشناس در بانک سپه با بررسی فضای صنعتی پرداخته و سپس ۱۸۸
کارشناس بانک سپه شناسایی شده، و از طریق مذاکرات پیوسته کلامی و غیرکلامی،
۱۳۴ نفر از آن ها تمایل به مشارکت پیدا کرده اند. این مسئله باید عنوان
شود که نمونه بررسی بر مبنای روش سنتی بوده که کارشناسان بر مبنای معرفی
کارشناسان دیگر انتخاب شدند. با استفاده از نرم افزار تاپسیس و SPSS برای
تست رتبه بندی، فاکتورهای محیطی صنعت بانکداری که عملکرد رقابتی بانک را
تحت تاثیر قرار می دهد، شناسایی و الویت دهی شده است.
قسمتی از متن انگلیسی:
One of the messages that the foresight
have for managers and many scholars have approved and stressed it is
considering the fact that there is no need for detailed knowledge of the
future , it is sufficient just to be prepared for the future . This
message explicitly represents the need to deployment of strategic
management for planning in this process. Strategic management approach
is based on the identification of the main factors affecting the
company’s objectives and performance over a long period, and analyzing
the potential impact of these factors on the organization’s mission, and
finally tracing the development of landscapes created by the
transformation of these factors. Strategic thinking seeks to explore the
underlying assumptions and pursue the process of changes from the
present to the future, passes its evolution and in order to achieve the
development associated with these changes, accommodate planning which is
required (Jackson, 2011).