ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

دانلود ترجمه مقاله بررسی اتحاد و پیوستگی نام تجاری بین المللی : نژاد پرستی استفاده کننده

 
عنوان ترجمه فایل فارسی: بررسی ائتلاف های برند بین المللی ؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده

عنوان نسخه انگلیسی: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism

مرتبط با رشته های : اقتصاد
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۲۰ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word می باشد و دارای امکان ویرایش هست.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

قسمتی از متن انگلیسی:
s. The foreign brand was Heineken from the Netherlands, and the native brand was Uni-President from Taiwan. Heineken is a well-known foreign brand in Taiwan’s beverage market, whilst Uni-president enjoys high familiarity with native root in Taiwan’s beverage market. Brand familiarities were 4.32 and 4.41 on a five-point scale for Heineken and Uni-President, respectively, in the final sample. The product of the brand alliances was beer-flavored “cha” (tea). To enhance external validity, the study chose beer-flavored tea, instead of tea-flavored beer, because the former is more realistic and actually already exists in the Taiwanese market, and bear-flavored tea fits the product categories associated with both beverage brands. The study developed two brand alliances. The first one was Heineken-Uni-President to represent the Foreign-Native (F-N) brand alliance, and the second one was Uni-President-Heineken to represent the Native-Foreign (N-F) brand alliance. Two hundred and sixty consumers (one hundred and thirty for each brand alliance) in Taipei, Taiwan participated in this study
جهت مشاهده ادامه بر روی متن زیر کلیک نمایید.

دانلود ترجمه مقاله بررسی اتحاد و پیوستگی نام تجاری بین المللی : نژاد پرستی استفاده کننده

.