قسمتی از متن انگلیسی:
Background
There is a sizeable literature on WTP.
The contexts cover a wide array of issues, from an assessment of a
consumer’s valuation of risks to the pricing of new products
and services. 3 The methodologies available to esti mate
WTP are often variations of the contingent valuation approach
or the re vealed preference / hedonic models
چکیده ترجمه:
این مقاله به بازبینی کلی منحنی تقاضا، محاسبه حساسیت قیمت، و پرسش
هایی در مورد تمایل به پرداخت (WTP) ، که به طور مشخص از بررسی داده های
حاصل و یا برآورد شده است، می پردازد. برآورد حساسیت قیمت یا حساسیت درآمد
معمولا در نقطه ثقل اکثر مطالعات تجربی مربوط به تقاضای قرار دارد. نسبتا
توجه کمتری به سمت نقش و ارزش تمایل به پرداخت (WTP) معطوف شده است. WTP به
عنوان مفهوم اصلی و مبنای اصولیدر منحنی تقاضا می باشد. ارزش و محاسبه آن
به هر حال نیازمند دانشی از منحنی تقاضا کل مورد بحث می باشد. در صورت
نبود چنین اطلاعاتی، فعالیت اقتصاددانان با مدل هایی که حداقل روشی را برای
برآورد این حساسیت ها ایجاد می کند، کار می کنند.
توضیحات
عنوان انگلیسی مقاله: Willingness to Pay and the Demand for Broadband Service
عنوان فارسی مقاله: تمایل پرداخت و تقاضا برای سرویس پهنای باند
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۰