The
purpose of this study is to provide a conceptual approach to the
assessment of perceived service quality is good, using fuzzy logic.
Initially, the goal is, compared with Likert scale, is a better way.
Second, the article seeks to assess patient feedback on the quality of
hospital services using linguistic analysis is fuzzy
توضیحات
عنوان انگلیسی مقاله: Service quality gaps analysis based on Fuzzy linguistic SERVQUAL
عنوان فارسی مقاله: تجزیه و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مقیاس
سروکوال زبانی فازی همراه با یک بررسی موردی در زمینه خدمات بیمار سرپایی
بیمارستان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۸
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.