دانلود ترجمه مقاله یادگیری و تعلیم صنعتی؛ ارزیابی بر تاثربخشی در بین دانشجویان
عنوان فایل ترجمه فارسی: آموزش صنعتی؛ ارزیابی بر اثربخشی در میان دانشجویان دوره کارشناسی دانشکده مطالعات اسلامی.
عنوان نسخه انگلیسی: Industrial training: a survey on its effectiveness among undergraduates from the Faculty of the Islamic Studies
مرتبط با رشته : علوم تربیتی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۲ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.
قسمتی از متن انگلیسی:
Table 6 below shows the response with regard to the role of IT secretariat. The secretariat is responsible for finding suitable agencies for students’ placement. A majority of the respondents (30%) agreed that the secretariat was a great help in the placement of students. This is further supported by those in the “most agreeable” category. They represented 6.4% of the respondents, making a total of 36.4%. However, there were those who were not sure of the role of the secretariat (25.5%). Those who did not agree at all with the involvement of the secretariat totalled up to 25.5%, while those in the category of “most disagreeable” were 12.6%. This score is relatively high; but it may also reflect the readiness on the part of students to select the agency on their own rather than letting the secretariat do the job for them.
قسمتی از ترجمه مقاله
آموزش صنعتی یا (فناوری اطلاعات) یکی از دروس اجباری برای دانش آموزان دانشکده مطالعات اسلامی است . هدف از برگزاری این دوره ، بهبود کیفیت فارغ التحصیلان با رویارویی آنها با جهان واقعی که در آن مشغول به کار هستند میباشد . پس از چند سال از اجرای آن ، دوره ها به منظور ایجاد تلنگری برای بهبود بیشتر نیاز به بررسی دارند زیرا اثبات شده که دارای اثربخشی زیادی هستند . این پژوهش با هدف تعیین اثر بخشی برنامه های فناوری اطلاعات در میان دانشجویان دانشکده مطالعات اسلامی (FIS) دانشگاه Kebangsaan مالزی (UKM) و همچنین به منظور درک اهمیت اساسی مفهوم فناوری اطلاعات انجام گردید . برای این منظور ۱۱۰ پرسشنامه به دانش جویان سال سوم از بخش های مختلف در FIS توزیع گردید . گروه منتخب از دانشجویان متشکل از افرادی بود که دوره فناوری اطلاعات خود را در پایان ترم چهارم مطالعات به پایان رسانده بودند. تحقیقات توسط یک سری مصاحبات با تعدادی از سهامداران و مرجع جامعی از کاوشها در کتابخانه برای جمع آوری مواد حمایتی از مفهوم و اساس فلسفی فناوری اطلاعات پشتیبانی می شود . اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه ها از طریق بسته آماری برای علوم اجتماعی (SPSS) مورد بررسی قرار گرفت . یافته های پژوهشی نشان می دهد که اثر بسیار مثبتی در دوباره شکل گیری نگرش دانش آموزان از FIS دارا است. پیشنهادات ساخته شده توسط دانش آموزانی بود که در این نظرسنجی شرکت کردند و همچنین برای بهبود اجرای فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفتند . پیشنهادات قطعا در به حداقل رساندن مشکلات آتی مربوط به فناوری اطلاعات کمک می کند.
کلیدواژه: اسلامی، صنعت، آموزش اسلامی، فرستاده، امور دانشجویی، آموزش و تدریس